مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان :

حضور نمایندگی ۴۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه تخصصی خودرو گلستان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان اعلام کرد: نمایندگی ۴۰ شرکت داخلی و خارجی در هفتمین نمایشگاه تخصصی خودرو، تجهیزات، قطعات یدکی و خدمات پس از فروش در گلستان شرکت می کنند.

حضور نمایندگی ۴۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه تخصصی خودرو گلستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مهرداد یزدی اظهار داشت: این نمایشگاه از 12 تا 15 بهمن امسال در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان در گرگان برگزار می شود.
    به گفته وی؛ شرکت های داخلی تولید کننده خودرو و قطعات آن از هشت استان تهران، البرز، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، گلستان، آذربایجان غربی و مازندران هستند.
    وی گفت: شرکت های داخلی شرکت کننده شامل گروه خودروسازی سایپا، گروه صنعتی ایران خودرو، پارس خودرو و زامیاد است.
    یزدی اضافه کرد که کیا موتورز، مدیران خودرو ( MVM)، هیوندا، کرمان موتور(لیفان و جک)، خودروسازی راین، شرکت سانگ یانگ، مدیا موتور ( MGT)، جهان نوین آریا (نماینده رسمی نیسان)، ایرتویا (نمایندگی فروش تویوتا و لکسوس) و نگین خودرو (نمایندگی فروش خودروهای رنو) از جمله شرکت های خارجی دارای نمایندگی در کشور بوده که برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.
    همچنین این نمایندگی ها بیشتر از کشورهای کره جنوبی، چین، ژاپن، انگلیس و فرانسه هستند.
    یزدی افزود: این شرکت ها تولیدات خود را شامل انواع خودروهای سواری، سنگین و نیمه سنگین، انواع تریلرها، تجهیزات یدکی و تعمیرگاهی، تهیه و توزیع قطعات خودرو، تولید انواع روغن های صنعتی و موتوری، لاستیک، باتری، میل گاردان های صنعتی، انواع اسپری های صنعتی و پاک کننده خودرو، تولیدکننده کمپرسورهای باد و ابزار آلات صنعتی و تجهیزات الکترونیکی شامل دزدگیر و ردیاب ماهواره ای خودرو( GPS )و سایر محصولات را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.
    گفتنی است ، نمایشگاه تخصصی خودرو از 12 تا 15 بهمن امسال همه روزه از ساعت 16 تا 21، در محل نمایشگاه های دائمی استان گلستان واقع در کیلومتر پنج جاده گرگان – آق قلا آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت