مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

استقبال از نمایشگاه کتاب خوزستان خوب است

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: استقبال مردم از نمایشگاه کتاب خوزستان بسیار خوب بوده است.

استقبال از نمایشگاه کتاب خوزستان خوب است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،محمد جوروند اظهار کرد: هرچند که در روزهای ابتدایی شروع به کار نمایشگاه گرد و غبار و در 2 روزمتوالی و همچنین قطع آب و برق در یک روز کمی این روند بازدید کنندگان را با مشکل روبه رو کرد اما با این همه به نظرم تاکنون استقبال خوبی از این نمایشگاه شده است.
    وی افزود: تا یکشنبه شب فروش کتاب در نمایشگاه بالغ بر سه میلیارد و 300 میلیون ریال بوده که در مقایسه با سال‌های گذشته میزان فروش هم خوب است و اگر همینطور ادامه پیدا کند میزان فروش کتاب از پنج میلیارد ریال نیز عبور می‌کند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به حضور همه ناشران کشوری و استانی در این نمایشگاه بیان کرد: در مجموع بیش از 460 ناشر شامل ناشران خوزستانی و کشوری به همراه 26 ناشر بین المللی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و تازه های کتاب خود را به نمایش گذاشته اند.

    وی درباره کیفیت عنوان های ارایه شده در نمایشگاه توضیح داد: کتاب‌هایی که در این نمایشگاه ارایه شده از لحاظ تنوع بسیار خوب هستند و تقریبا رضایت مردم را به دنبال داشته اند البته این را نه به عنوان مدیر کل ارشاد اسلامی خوزستان بلکه به عنوان کسی که اهل کتاب است می‌گویم.
    جوروند افزود: از بخش هایی که مردم تاکنون با علاقه آن را دنبال کرده اند برنامه‌های جنبی است که از صبح آغاز، و تا آخرین ساعات برپایی نمایشگاه ادامه دارد که نشان می‌دهد علاوه بر علاقه به کتاب به مباحث فرهنگی و ادبی روز نیز علاقه مند هستند.

    وی با اشاره به تمدید نمایشگاه کتاب گفت: اگر استقبال به همین ترتیب ادامه پیدا کند سعی می‌کنیم آن را تمدید کنیم تا مردم استفاده بیشتری از نمایشگاه ببرند.
    سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان از پنجشنبه هفتم بهمن 95 گشایش یافت و تا سه شنبه 12 بهمن ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت