در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران؛

تهران میزبان هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت چوب وصنایع وابسته

عصر نمایشگاه- محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران هفته آینده میزبان نمایشگاهی است که می تواند زمینه ساز تحولی مهم در صنعت چوب کشور باشد،هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت چوب و صنایع و تجهیزات وابسته از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار می شود.

تهران میزبان هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت چوب وصنایع وابسته
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ستاد خبری هشتمین نمایشگاه صنعت چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته:در این نمایشگاه ده ها شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف اروپائی و آسیائی نوین ترین تولیدات و دستاوردهای خود را ارائه و به نمایش عموم می گذارند.

    علی محتشم امیری رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه با بیان اینکه طی چند سال اخیر جایگاه جهانی نمایشگاه چوب ایران تقویت شده است،گفت: این نمایشگاه تخصصی‌ترین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب ایران محسوب می‌شود و تاکنون حضور کشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، فنلاند، چین، ترکیه، روسیه، سوئیس، اوکراین، قزاقستان، هنگ‌کنگ و تایوان و برخی دیگر از کشورهای حوزه آسیای میانه در این نمایشگاه قطعی شده است.

    وی افزود: این نمایشگاه در فضائی بالغ بر 15 هزار متر مربع و در سالن های شرقی و همچنین فضای باز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می شود

    محتشم امیری از علاقه مندی کشورهای پیشرو در صنعت چوب برای حضور و مشارکت در این نمایشگاه خبر داد و گفت:برخی از کشورهای حوزه CIS، اروپای شرقی و مرکزی، چین، کشورهای جنوب شرق آسیا و روسیه نیز که از تکنولوژی بالایی در این صنعت برخوردارند نیز برای حضور در نمایشگاه  برنامه‌ریزی کرده‌اند.

    وی اضافه کرد:توسعه صنعت چوب کشور و توجه به اقتصاد مقاومتی، گسترش روابط تجاری و توسعه صادرات این حوزه،، تقویت زیرساخت‌های تولیدی و صادراتی کشور و افزایش توان رقابت شرکت‌های ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی، از جمله مهمترین اهداف برگزاری هشتمین نمایشگاه  بین المللی صنعت چوب است.

    وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه بیش از 16 گروه تخصصی حوزه ها و زیر مجموعه های صنعت چوب از جمله، صنایع چوب، ماشین‌آلات حمل و نقل و جابجایی چوب، دستگاهها و صنایع بسته‌بندی چوب، کوره‌های خشک‌کن، ماشین‌آلات برش، پرس و پروفیل، نئوپان، MDF، HDF ، HDL و دیگر زیر مجموعه های این صنعت به نمایش علاقمندان گذاشته خواهد شد.

    محتشم امیری اضافه کرد: در بخش داخلی نیز استان‌های شمالی، جنوب و جنوب غرب کشور با توجه با شرایط و خصوصیات اقلیمی و پیشرفت بیشتر تکنولوژی تولیدات و ماشین‌آلات مرتبط با صنعت چوب در این نمایشگاه مشارکت بسیار بالایی خواهند داشت.

    هشتمین نمایشگاه صنعت چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ایران از هیجده تا بیست و یکم بهمن ماه هر روز از ساعت 8/30 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت