با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان گناوه ؛

دومین نمایشگاه عکس ایران زمین در گناوه گشایش یافت

عصر نمایشگاه- به مناسبت دهه فجر و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان گناوه دومین نمایشگاه عکس ایران زمین در نگارخانه زنده یاد الله کرم افتخاری گناوه گشایش یافت.

دومین نمایشگاه عکس ایران زمین در گناوه گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، مسئول برگزاری دومین نمایشگاه عکس ایران زمین گناوه در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: در پی استقبال گسترده مردم و عکاسان شهرستان گناوه از نمایشگاه عکس ایران زمین در سال گذشته هیئت اجرایی این نمایشگاه تصمیم به برگزاری دومین دوره آن گرفت.

    مجید مظفری گفت: به دنبال این تصمیم فراخوان نمایشگاه به صورت گسترده در فضای مجازی و اماکن فرهنگی شهرستان گناوه توزیع شد و بعد از آن آثار این عکاسان به هیئت اجرایی این نمایشگاه رسید.

    مظفری بیان داشت: بیش از 90 درصد عکاسان دومین دوره نمایشگاه عکس ایران زمین گناوه از عکاسان جوان این شهرستان هستند که در این چند سال حضور پرشوری را در حوزه این هنر تاثیرگذار داشته اند.

    وی با اشاره به نحوه گزینش آثار این دوره نمایشگاه عکس ایران زمین افزود: آثار این دوره نیز توسط محمود صادقی از عکاسان برجسته استان بوشهر از میان تعداد زیادی از آثار هر عکاس حاضر در این نمایشگاه انتخاب شده است که جا دارد در این از وی تقدیر کنم.

    مظفری متذکر شد: 28 عکس از 25 عکاس شهرستان های گناوه و بوشهر در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته شده است که امروز و به مناسبت دهه فجر به دست فرماندار شهرستان گناوه گشایش یافت.

    وی با اشاره به استقبال خوب علاقمندان به هنر عکاسی از این نمایشگاه در ساعات نخستین گشایش آن اضافه کرد: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه در حوزه های گردشگری، طبیعت، اماکن فرهنگی، تاریخی و مذهبی، معماری و ... است.

    مظفری خاطرنشان ساخت: محمود صادقی، غلامحسین دریانورد، مجید مظفری، حسین بهمرد، اسماعیل کشتکار، رضا هنرکار، سید جواد صدری، مهدی صادقپور، مجید دشتی زاده، محمد فرخی نیا، احمد بهمنی، امین رستمی، ایلیا خدری، ایمان یوسف زاده، میلاد تیرنا، سجاد مهنایی، صادق گناوه‌ای، علیرضا کرم زاده، فرزانه حسن‌پور، سیما گناوه‌ای، سامیه فاروقی، رها شجاعی، راحیل شرونی، زهرا شعبانی و زینب صادقی هنرمندانی هستند که آثار آنها در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

    مسئول کلبه فرهنگ و هنر گناوه ادامه داد: دومین نمایشگاه عکس ایران زمین گناوه از 12 تا 17 بهمن ماه در نگارخانه زنده یاد الله کرم  افتخاری گناوه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه دائر و ساعات بازدید این نمایشگاه نیز از ساعت 9 الی 12 و 16 الی 20 است. 

    مظفری تصریح کرد: این نمایشگاه توسط کلبه فرهنگ و هنر گناوه با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پروش شهرستان گناوه، شهرداری و شورای شهر گناوه برپا شده است.

    مسئول برگزاری دومین نمایشگاه عکس ایران زمین گناوه گفت: طی سالیان اخیر هنر عکاسی و علاقمندان به آن در شهرستان گناوه شاهد پیشرفت چمشگیری بوده و شاهد رشد کمی عکاسان در رده های مختلف سنی در این شهرستان هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت