نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته؛

حضور اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

عصر نمایشگاه- نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۷ لغایت ۳۰ بهمن ماه ۹۴ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

حضور اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، در این نمایشگاه خدمات گردشگری، هتلداری و ظرفیت ها و توانمندی های سرمایه گذاری کشور در حوزه گردشگری و هنرهای سنتی و صنایع دستی در معرض نمایش قرار می گیرد.

    فضای کلی تحت پوشش نمایشگاه 21 هزار متر مربع شامل هشت سالن نمایشگاهی است که سالن 38 محل استقرار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی است و ویژه برنامه های این اداره کل در محل ویژه ای که بدین منظور طراحی شده است در این سالن اجرا می شود.

    در سالن 38 نمایشگاه که محل حضور استان ها می باشد خانه های ایرانی واقع شده که غرفه ها به شکل یک خانه سنتی ایرانی طراحی و اجرایی شده است.
    اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز به منظور معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیت ها و پتانسیل های استان در بخش گردشگری سلامت، گردشگری زیارت و بوم گردی در غرفه ای به متراژ 100 متر مربع و با جلب مشارکت سازمان همیاری های شهرداری و آستانقدس رضوی در این نمایشگاه حضور دارد.
    معرفی حاذبه های گردشگری در غرفه این اداره کل از طریق توزیع پوستر، بروشر و نقشه راهنما، و کتابچه و لوح فشرده و با استفاده از فناوری های عمومی از جمله دستگاه های نمایش سه بعدی تصاویر جاذبه های گردشگری را به بازدید کنندگان معرفی می کند.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی،  ساعت بازدید نمایشگاه از 10 صبح الی 18 می باشد و  مراسم افتتاحیه ساعت 10 صبح 27 بهمن ماه در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت