مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

نمایشگاه صنایع کوچک به رونق کسب و کار کمک می کند

عصر نمایشگاه- حمیدرضا خانپور گفت: برپایی نمایشگاه صنایع کوچک موجب رونق کسب و کار و توسعه کارآفرینی در استان قزوین می شود.

نمایشگاه صنایع کوچک به رونق کسب و کار کمک می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از برنا ، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی گفت: برگزاری این نمایشگاه ها زمینه را برای تعامل بنگاه های کوچک اقتصادی با یکدیگر فراهم کرده و موجب توسعه فرهنگ کسب و کار و رونق کارآفرینی می شود.

    خانپور افزود: ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه، ارتقای دانش و نگرش جوانان به حوزه اقتصاد، جذب شرکای کاری و صنعتی، قرارگرفتن واحدها کنار یکدیگر، حل مشکلات بازاریابی و فروش، شناخت بیشتر مشارکت کنندگان نسبت به یکدیگر، استفاده واحدهای تولیدی از تجهیزات و تولیدات هم جهت ارتقای تولیدملی، توسعه بازار فروش واحدهای صنعتی از طریق معرفی محصولات آنها به مردم، نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی، حذف واسطه ها از جمله مهم ترین اهداف برپایی این نمایشگاه بوده است.

    وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی با حضور در این نمایشگاه خود را برای مشارکت در نمایشگاه های ملی و فراملی آماده می کنند خاطرنشان کرد: درصدد تداوم برپایی این نمایشگاه ها هستیم و از طرفی هم واحدهایی که در نمایشگاه های ملی و فراملی حضور داشته باشند به آنها یارانه تعلق خواهد گرفت.

    مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین از حمایت دولت و همراهی مسوولان در برپایی این نمایشگاه تشکرد کرد و افزود: امیدواریم با تداوم حمایت ها بتوانیم در آینده نمایشگاه های با کیفیت تری را برپا کرده و شاهد پویایی واحدهای تولیدی استان باشیم.

    خانپور با بیان اینکه هم اکنون 14شهرک صنعتی فعال در استان قزوین وجود دارد خاطرنشان کرد: پانزدهمین شهرک صنعتی هم در کوهین کلنگ زنی شده و با سرمایه گذاری 5میلیارد تومان آماده جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

    وی ادامه داد: همچنین 1300قرارداد در شهرکهای صنعتی استان با سرمایه گذاران منعقد شده که در این بین 700طرح به بهره برداری رسیده اند و 600طرح نیز در حال راه اندازی می باشند.

    مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین یادآور شد: این طرح ها در مراحل دیوارکشی، ساخت و ساز و نصب سوله، تجهیز و تولید آزمایشی قرار دارند که با تکمیل آنها زمینه اشتغال 50هزار نفر فراهم خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت