به مدت ۶ روز:

دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر به مدت ۶ روز در مصلای کاشان طی آیینی گشایش یافت.

دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از مهر، مصطفی جوادی مقدم شامگاه چهارشنبه، درحاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در این نمایشگاه قریب به 40 هزار عنوان کتاب از 300 ناشر عرضه شده است.

    وی افزود: دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان به عنوان 325 مین نمایشگاه استانی کتاب به میزبانی این شهرستان در 170 غرفه کتاب عرضه می دارد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان به برنامه های جانبی دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان اشاره و تصریح کرد: رونمایی از کتاب های «ضیاالشهاب » و کتاب گویای «من یا چشم هایم» اثر دکتر نرگس نیکخواه از برنامه‌های نخستین روز نمایشگاه است.

    وی همچنین رونمایی از 17 اثر منتشر شده در دی و بهمن ماه سال جاری توسط نشر مرسل کاشان را از دیگر برنامه های روز نخست نمایشگاه برشمرد.

    به گفته جوادی مقدم نقد و بررسی کتاب «فرهنگ امثال، کنایات و اصطلاحات در گویش ابوزیدآبادی»، مشاعره دانش آموزی و شعرخوانی، رونمایی و جشن امضای کتاب و اپلیکیشن نمایشنامه «باد اومد و با خود برد دنیای خیالی را» و کتاب «مجموعه شعر تب زخمی غزل» و کتاب و اپلیکیشن مجموعه «ترانه قلبم برای تو» از برنامه‌های روزهای آینده نمایشگاه است.

    وی گفت: همچنین در این نمایشگاه از کتاب های «حمله حیدری»، «ادبیات داستانی جنگ در ایران»، مجموعه شعر «زندگیت را نقاشی کن» و مجموعه های «عارفانه ها» و «عاشقانه ها» و کتاب «سیره سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) رونمایی خواهد شد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تاکید کرد: میزگرد «شعر و ادبیات و ‌مقاو مت افغانستان»، شب شعر فجر، نقد و بررسی دوره کتاب های سه گانی، نغمه های آیینی و یادبود استاد حدادکاشانی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان خواهد بود.

    وی برگزاری جنگ شادی کتاب کودک، ایستگاه نقاشی و شعر و قصه گویی با حضور کارشناسان هنری در غرفه کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان و نمایش تابلو های مشاهیر کاشان را نیز از برنامه‌های اختتامیه نمایشگاه عنوان کرد.                          

    دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان از سیزدهم تا هجدهم بهمن ماه در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) کاشان برپاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت