در نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته به نمایش درآمد:

نخستین نمونه و الگوی ساخت مسکن ایران

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت عمران و احیای بافت فرسوده کاشان گفت: نخستین نمونه و الگوی ساخت مسکن ایران در بافت تاریخی کاشان در نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته به نمایش درآمد.

نخستین نمونه و الگوی ساخت مسکن ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، مهدی هوشمندی نژاد در مورد گشایش نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته کاشان اظهار داشت: حضور کاشان در نمایشگاه گردشگری، مجالی برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های موجود این شهرستان است.

    وی اعلام کرد: معرفی اولین نمونه و الگوی ساخت مسکن در بافت تاریخی کاشان متناسب با اصالت های معماری سنتی این شهر در کنار نمایش ماکت‌های بناهای فاخری چون خانه طباطبایی، از مهم‌ترین موارد قابل توجه در غرفه کاشان خواهد بود.

    مدیرعامل شرکت عمران و احیای بافت فرسوده کاشان با تأکید بر فرصت اثربخش و ارزنده نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته برای معرفی این شهرستان عنوان کرد: حضور ویژه کاشان در این نمایشگاه فرصتی ارزنده برای استفاده سرمایه‌گذاران، بهره‌برداران و سایر بخش‌های مرتبط با احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی است.

    وی با اشاره به رویکرد امسال این نمایشگاه پیرامون توجه به خانه ایرانی اظهار داشت: یک سالن مجزا با مساحتی بالغ بر سه هزار متر برای شناساندن ظرفیت‌های این حوزه اختصاص یافته است.

    به گزارش مهر هوشمندی نژاد افزود: با تکیه بر استراتژی ارتباط با سرمایه‌گذاران و مخاطبان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کاشان در قالب معرفی بیش از 20 خانه  مورد توجه قرار خواهد گرفت.

    وی تصریح کرد: با توجه به برگزیده شدن خانه‌های تاریخی کاشان به عنوان برترین مقاصد گردشگری از نگاه گردشگران خارجی در سال جاری، شرکت در این رویداد زمینه را برای معرفی بیشتر پتانسیل‌های دیار نخستین‌های جهان به ویژه در حوزه اقامتگاه‌های سنتی فراهم خواهد آورد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت