مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند :

نمایشگاه عکس و پوستر «دستاوردهای انقلاب» در نهاوند برپاشد

عصر نمایشگاه- مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر «دستاوردهای انقلاب» در نهاوند خبر داد.

نمایشگاه عکس و پوستر «دستاوردهای انقلاب» در نهاوند برپاشد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ذاکرنیوز، محمود مصباح در آیین افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر «دستاوردهای انقلاب» در نهاوند گفت: انتقال خاطرات و تصاویر دوران با شکوه انقلاب اسلامی به نسل امروز، نیاز ضروری برای آشنایی و آگاه سازی نوجوانان و جوانان است.

    وی افزود: نمایشگاه عکس و پوستر شامل 70 قطعه عکس و 60 قطعه پوستر به منظور اطلاع رسانی خدمات و اقدامات و تلاشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سالهای بعد از انقلاب تاکنون، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان نهاوند در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) برپا شده است.

    مصباح عنوان کرد: این نمایشگاه در ابتدا با تصاویری از ایام پیروزی خون بر شمشیر و راهپیمایی و جانفشانی ها و تلاشهای مردم در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی در سال 57 آغاز و سپس عکسهایی زیبا و تاثیر گذار از صحنه های نبرد حق علیه باطل و دفاع مقدس و حضور عموم مردم در دوران دفاع از اسلام و انقلاب به تصویر کشیده است.

    وی افزود: در دیگر تصاویر به نمایش در آمده در این نمایشگاه، حضور مردم در راهپیماییهای عظیم در صحنه های مختلف سیاسی  اجتماعی و فرهنگی از جمله مقابله با استکبار، حضور در انتخابات، 9 دی، روز جهانی قدس و غیره به نمایش در آمده است.

    وی عنوان کرد: بخش ویژه این نمایشگاه شامل دستاوردهای مردم و دولت در سالهای پس از انقلاب در بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی، دفاعی، سیاسی، علمی، فرهنگی، هنری و همچنین سخنان و فرمایشات امام (ره) در خصوص راههای مقابله با دشمنان و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و سخنان مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی است.

    مصباح افزود : در قسمت دیگر این نمایشگاه موضوع حجاب و عفاف و نظر علما و مراجع در خصوص پوشش و حد آن در ایران اسلامی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

    وی افزود: این نمایشگاه تا 22 بهمن ماه همه روزه از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت