همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر؛

نمایشگاه توانمندی های ادارات شهرستان ورامین افتتاح شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای ادارات و نهادهای مختلف شهرستان ورامین همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح شد.

نمایشگاه توانمندی های ادارات شهرستان ورامین افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های ادارات و نهادهای مختلف شهرستان ورامین امروز و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در سالن تختی افتتاح شد.

    آیین افتتاح این نمایشگاه با حضور محمدرضا یوسفی فرماندار، مسئولان ادارات و نهادها و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

    در ابتدای افتتاح این نمایشگاه، فرماندار و روسای ادارات شهرستان ورامین به مقام شامخ شهدای آتشنشان ادای احترام و از ایثار و  فداکاری آنان در حادثه پلاسکو تجلیل کردند.

    رضا کارخانه معاون عمرانی فرمانداری ورامین در این مراسم با اشاره به تلاش ادارات و نهادهای مختلف شهرستانی اظهار داشت: نهادها و ادارات مختلف شهرستان ورامین، تلاش فراوانی را برای برپایی این نمایشگاه انجام داده و دستاوردهای حوزه کاری خود را به نمایش گذاشتند.

    معاون فرماندار ورامین افزود: در این نمایشگاه، دستاوردهای حوزه های مختلف نظیر کشاورزی، آب و فاضلاب، تعاون، صنایع دستی، گاز، برق، مخابرات و غیره به نمایش درآمده است.

    وی ادامه داد: این نمایشگاه در ایام الله دهه مبارک فجر، میزبان مسئولان وکارکنان ادارات، دانش آموزان و عموم مردم مومن و انقلابی شهرستان ورامین است.

    محمد حسین تاجیک مدیر جهاد کشاورزی و مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین اظهار داشت: امروز شهرستان ورامین از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالایی در حوزه کشاورزی و دامپروری برخوردار است.

    وی افزود: تلاش داریم تا با حمایت از کشاورزان و دامپروران، تسهیلات مناسبی به فعالان این عرصه داده شده و برای شکوفایی اقتصاد منطقه تلاش شود.

    حمید رضا داداشی مسئول کمیته کارگری ستاد دهه فجر و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ورامین اظهار داشت: امروز موضوع اشتغال از جمله دغدغه های جدی خانواده های ورامینی است.

    وی افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ظرفیت های مختلف برای بهبود وضعیت اشتغال استفاده می کند.

    داداشی با ابراز خرسندی از راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای ادارات و نهادهای شهرستان ورامین ادامه داد: این نمایشگاه می تواند خدمت رسانی ادارات و نهادهای مختلف را به اطلاع مردم برساند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت