تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی ایران در عراق، ترکمنستان و کابل

عصر نمایشگاه- با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران تا پایان سال جاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در بغداد، عشق‌آباد و کابل برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی ایران در عراق، ترکمنستان و کابل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،طبق تقویم نمایشگاهی سال جاری نمایشگاه اختصاصی ایران در بغداد از 27 تا30 بهمن‌ماه‌، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد از چهارم تا ششم اسفندماه و نمایشگاه اختصاصی ایران در کابل از 12 تا 15 اسفندماه برگزار می‌شود.

    گفتنی است ،این نمایشگاه ها درحالی برگزار می شود که بسیاری از کارشناسان برگزاری نخستین دوره نمایشگاه اختصاصی ایران در عراق در سال گذشته را نقطه عطفی در کارنامه برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی ایران در خارج از کشور می‌دانند به طوری که هم اکنون بسیاری از واحدهای تولیدی ـ صادراتی که سال گذشته در این نمایشگاه‌ حضور داشتند به دلیل کسب نتایج مطلوب، خواهان حضور مستمر در این نمایشگاه‌ها شده‌اند و طبیعتا با قدرت بیشتری در نمایشگاه‌های امسال شرکت می‌کنند.

    همچنین اگرچه موفقت برگزاری این نمایشگاه‌ها در گرو توجه هر چه بیشتر بنگاه‌های تولیدی ـ صادراتی کشور به فرصت‌های پیش‌رو است اما با توجه به قرابت‌های فرهنگی، دینی و مذهبی میان مردم ایران و کشورهای عراق، افغانستان و ترکمنستان و همچنین علاقه‌مندی مردم و تجار این کشورها برای مبادلات تجاری با همتایان ایرانی به نظر می‌رسد نمایشگاه‌های آتی با استقبال بالایی در کشورهای هدف مواجه شود.

    به گزارش سازمان توسعه تجارت،دفاتر تخصصی سازمان توسعه تجارت، انتخاب کشورهای هدف برای برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی و یا حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی براساس بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته است که تا کنون نیز منجر به نتایج و دستاوردهای ارزشمندی شده است اما با توجه به رقابتی بودن بازارهای خارجی، فرصت برگزاری نمایشگاه‌ها در کشورهای هدف را باید مغتنم شمرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت