رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن:

رونمایی از تازه‌های کتاب در نمایشگاه مازندران

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن خواستار توجه و رونمایی تازه های نشر و کتاب در شهرستان های استان شد.

رونمایی از تازه‌های کتاب در نمایشگاه مازندران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، بابک شمس ناتری در حاشیه بازدید از سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب مازندران و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با بازدیدی که از نمایشگاه داشتم احساس می‌کنم هرچه در حوزه فرهنگ مطالعه کارکنیم می‌توانیم بخشی از نیازمندی‌های این حوزه را تأمین کنیم.

    وی افزود: این نمایشگاه اثبات کرد باوجود تنوع و گسترش فضاهای مجازی مردم هنوز هم به مطالعه و موضوع کتاب علاقه دارند زیرا شاهد بودیم علاقه‌مندان به کتاب و اندیشمندان از مسافت‌های دور برای بازدید از نمایشگاه به ساری آمدند.

    رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنکابن، معتقد است افزایش سرانه مطالعه نیازمند عزم جدی است.

    شمس ناتری، با مثبت ارزیابی کردن این دوره از نمایشگاه، حضور ناشران بومی شهرستان‌های مازندران را فرصتی برای تبلیغ نشر بومی دانست و افزود: در بسیاری از شهرستان‌ها در حوزه نشر نوپا هستیم و معتقدیم بایستی رونمایی از تازه‌های کتاب استان به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود البته می‌طلبد نقد و بررسی تازه‌های کتاب با حضور نخبگان و اندیشمندان هم موردتوجه قرار گیرد.

    وی، افزود: جغرافیای وسیع مازندران در برگزاری نمایشگاه کتاب باید وسیع دیده شود به این معنی که نمایشگاه‌های این‌چنینی باید در دونقطه مازندران برگزاری شود تا کسانی که دغدغه مطالعه دارند بتوانند منابع موردنیاز خود را تهیه و خریداری کنند.

    رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنکابن، با تأکید بر توجه به کیفیت چاپ کتاب، گفت: شاهدیم کتاب‌های باکیفیت چاپ و بسته‌بندی و طرح جلد مناسب که برای چندمین بار چاپ شد همچنان جایگاه خود در سبد فرهنگی خانواده‌ها حفظ کرده است.

    شمس ناتری، بابیان اینکه در شهرستان تنکابن تلاش کردیم رونمایی تازه‌های کتاب شهرستان را در دستور کار قرار دهیم، ادامه داد: رسانه‌ها در بحث اطلاع‌رسانی رایگان این رویداد کمک زیادی کردند درعین‌حال این امر فرصت تبلیغ کتاب‌ها را فراهم کرد و البته مشوقی برای افراد علاقه‌مند به حوزه نشر و نویسندگی هم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت