در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران؛

برند سازی گردشگری قشم در نمایشگاه گردشگری تهران

عصر نمایشگاه- دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور ۱۰ کشور خارجی و فعالان این صنعت از استان های مختلف ایران و مناطق آزاد کشور از جمله منطقه آزاد قشم از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر شده است.

برند سازی گردشگری قشم در نمایشگاه گردشگری تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از برنا ، دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور 10 کشور خارجی و فعالان این صنعت از استان های مختلف ایران و مناطق آزاد کشور از جمله منطقه آزاد قشم از 18 تا 21 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر شده است.

    معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و فعالان این صنعت  از جزیره قشم هم با حضور در این نمایشگاه بین المللی تلاش می کنند ظرفیت های منحصر به فرد این منطقه در بخش های تاریخی، طبیعی و فرهنگی را به شرکت کنندگان معرفی کنند.

    معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در ارتباط با دلیل مشارکت در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، گفت: برای برند جلوه دادن ظرفیت های گردشگری قشم باید در نمایشگاه های ویژه این صنعت شرکت کنیم.

    فرزین حقدل با اعلام اینکه سازمان منطقه آزاد قشم تاکنون در نمایشگاه های بین المللی ایتالیا، سوئیس، فرانسه، آلمان، روسیه، اسپانیا و چین با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری جزیره شرکت کرده، افزود: دهمین نمایشگاه تهران با حضور نمایندگان صنعت گردشگری 10 کشور خارجی هم فرصت مهمی است تا ظرفیت های منحصر بفرد قشم برای شرکت کنندگان تبیین شود.

    وی ادامه داد: هدف اصلی ما از حضور در این نمایشگاه آشنا نمودن توریست های حرفه ای با قابلیت های گردشرگی قشم در بخش های تاریخی، طبیعی و فرهنگی است تا از این طریق شاهد افزایش سفر گردشگران خارجی به این جزیره زیبا باشیم.

    به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، حضور در نمایشگاه های مختلف باعث افزایش سفر گردشگران خارجی از کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی به جزیره قشم شده است.

    او از صنعت گردشگری به عنوان دومین عامل کسب درآمد کشورهای مختلف پس از نفت و صنایع بزرگ نام برد و گفت: صنعت گردشگری تا چند سال آینده به منبع مهم درآمدی کشورهای دارای قابلیت های گردشگری تبدیل خواهد شد و ایران به عنوان یکی از 10 کشور مهم این صنعت هم باید از مواهب این صنعت به نحو شایسته بهره مند شود.

    حقدل ادامه داد: گردشگران خارجی با نام قشم به خاطر وجود ژئوسایت های تنها ژئوپارک خاورمیانه اشنا هستند و باید با معرفی هر چه بهتر این جزیره در نمایشگاه های مختلف تلاش کنیم تورهای کلاسیکی که به جنوب ایران سفر می کنند با ورود به این جزیره و اقامت چند روزه از قابلیت های صنعت گردشگری قشم دیدن کنند.

    به گفته وی، معرفی قشم به عنوان یک مقصد جدید گردشگری بسیار حائز اهمیت است و با برند سازی قشم به عنوان یک موقعیت مهم گردشگری می توانیم از مزایای درآمدی این صنعت استفاده کنیم.

    گفتنی است ،دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران با حضور 10 کشور خارجی و فعالان این صنعت از استان های مختلف ایران و شماری از مناطق آزاد از جمله قشم  به مدت چهار روز از 18 تا 21 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی دایر می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت