جزئیات برنامه‌های جانبی دهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران

عصر نمایشگاه- دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در حالی برپا است که برنامه‌های جانبی متعددی در حاشیه این نمایشگاه به اجرا در می‌آید.

جزئیات برنامه‌های جانبی دهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از روز گذشته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شده و حتی روز بیست و یکم بهمن ادامه خواهد داشت.

    در این نمایشگاه برنامه‌های جانبی پیش بینی شده است که بخشی از آن مربوط به دیدارهای معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و رئیس این سازمان با وزیر گردشگری آفریقای جنوبی، لبنان، زینباوه، تایلند و معاون وزیر فرهنگ ترکیه، معاون فرهنگی وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان، معاون آژانس فدرال گردشگری روسیه، رئیس کنفدراسیون صنایع آلبانی، رئیس دپارتمان گردشگری ارمنستان و مدیر بخش بازارهای نوظهور سوئیس می شود.

    روز سه شنبه نوزدهم بهمن ماه و در سالن همایش خلیج فارس معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و خسرو تاج قائم مقام وزیر صنعت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران همایش تجاری سازی خدمات گردشگری را خواهند داشت.

    در همین روز، همایش چالش‌ها و فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت توسط انجمن توسعه خدمات بین المللی گردشگری سلامت برگزار می‌شود.

    همچنین در سالن 38 نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از لوح ثبت ملی میراث ناملموس و مهارت سنتی تهیه شیرینی قطاب توسط اداره کل استان یزد رونمایی می شود.

    وزارت ورزش و جوانان با همکاری سازمان میراث فرهنگی نیز در همین سالن از نماد مرکز تخصصی گردشگری ورزشی رونمایی خواهد کرد.

    تقدیر چهره شاخص گردشگری نیز توسط استان مازندران در روز چهارشنبه انجام خواهد شد.

    همچنین در این روز از دفترچه راهنمای سفر ایران نیز رونمایی می شود. در روز بیستم بهمن ماه نشست گردشگری کم شتاب، مفاهیم و راه های تحقق گردشگری پایدار توسط دفتر مطالعات و آموزش گردشگری از صبح تا ظهر در سالن صدف محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار می شود.

    همایش اکوتوریسم فرصتی برای توسعه پایدار در روستاهای ایران نیز توسط اداره کل استان گیلان در روز چهارشنبه و در سالن صدف برگزار خواهد شد.

    در روز پنجشنبه هم نشست های شیوه درجه بندی و تدوین استانداردهای مراکز عرضه غذا و بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی به ترتیب توسط دفتر مطالعات و آموزش گردشگری و وزارت ورزش به اجرا در می آید.

    در همین روز نقشه گردشگری استان اردبیل با ضوابط علمی رونمایی خواهد شد.

    در طول برگزاری نشست ها و نمایشگاه گردشگری اداره های کل میراث فرهنگی استان های هر کدام به اجرای موسیقی و مراسم آیینی می پردازند. از جمله اینکه در روز چهارشنبه استان خراسان شمالی و گلستان مراسم ویژه ای را از ساعت 11 تا 12 در سالن 38 اجرا خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت