به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ؛

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و هنری در گتوند

عصر نمایشگاه- به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی و هنری دانش آموزان گتوند روز سه شنبه افتتاح شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و هنری در گتوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،فرماندار گتوند در آئین افتتاح این نمایشگاه نقش آموزش ‌و پرورش را در نهادینه کردن فرهنگ مصرف کالای داخلی، بسیار موثر دانست و تصریح کرد: آموزش‌وپرورش می‌تواند با ایجاد فضای برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، دانش آموزان را برای استفاده از کالای ساخت داخل در زندگی روزمره و آتی خود آماده کند، این حرکت نوعی سرمایه‌گذاری برای نسل‌های آینده و تقویت و ترویج مصرف کالای ایرانی است.
    سیدمجید صالحی افزود: این نمایشگاه حاصل خلاقیت و ابتکار با امکانات محدود است که قابل تحسین است.
    مدیر آموزش و پرورش گتوند نیز با بیان اینکه در این نمایشگاه، دانش‌آموزان صنایع‌دستی و دست ‌سازهای خود را به مناسبت دهه فجر در معرض دید دیگر دانش‌آموزان قرار داده‌اند گفت: چنین نمایشگاه‌هایی به همت دانش آموزان و دبیران در اکثر مدارس شهرستان برپا شده است و هرساله در این ایام با برپایی چنین نمایشگاه هایی از ظرفیت بی‌نظیری که در دانش آموزان شهرستان در حوزه صنایع‌دستی وجود دارد در راستای تحکیم پیوند میان صنایع‌دستی و دانش‌آموزان استفاده خواهد شد.
    یوسف علیدادی با بیان این‌که اجرای این طرح، کارکردهای بسیار مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و فروش محصولات صنایع‌دستی هنرمندان دارد اضافه کرد: ما در این طرح با استفاده از امکانات و فضای مدارس، به رشد و رونق فروش آثار صنایع‌دستی و افزایش پایداری اشتغال در این بخش سرعت می‌بخشیم.
    در این نمایشگاه علاوه بر پخت نان و تولیدات لبنی محلی انواع طراحی و دوخت، چوب ،لباس، گل‌سازی، قلاب‌بافی، سرمه‌دوزی، سنگ‌دوزی، گل‌های شیشه‌ای، مصنوعات چرم، منجوق‌دوزی و طراحی گرافیک به نمایش گذاشته شده است.
    شهرستان گتوند با 11 هزار و 500 دانش آموز شهری و روستایی و یکهزار و 600 دانش آموز عشایری در شمال استان خوزستان واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت