عضو شورای شهر تهران:

شهر آفتاب مرکز بسیار خوبی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف است

عصر نمایشگاه- اقبال شاکری گفت: شهر آفتاب مرکز بسیار خوبی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف است.

شهر آفتاب مرکز بسیار خوبی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، عضو شورای شهر تهران گفت: خودرو یکی از  نیازهای مهم مردم بوده و برگزاری نمایشگاه خودرو به دلیل اینکه سبب افزایش مشارکت و رقابت میان خودرو سازان می شود و در این راستا به افزایش کیفیت منجر می شود، مهم است.

    وی ادامه داد: این نمایشگاه در صورتی به موفقیت بزرگی دست می یابد که هدف خود را افزایش کیفیت و رقابت بگذارد؛ زیرا نمایش توانمندی ها سبب افزایش رقابت با همتایان داخلی و خارجی خود شده و در ادامه انحصار بازار خودرو شکسته و رقابت کاملی در تولید خودرو به نمایش گذاشته می شود و در ادامه باعث کاهش قیمت و افزایش کیفیت خواهد شد. این امر خواسته ای است که جامعه می خواهد و آنقدرها زیاد به نظر نمی رسد.

    این عضو شورای شهر در ادامه مصاحبه در مورد رابطه نمایشگاه خودرو با اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: هر چقدر خودرو سازی داخلی توسعه پیدا کند، سطح اشتغال افزایش می یابد که این خود مصداق بحث اقتصاد مقاومتی است. در این خصوص کالای داخلی خریداری می شود که کاری در راستای اقتصاد مقاومتی است.

    وی عنوان کرد: امیدواریم دستاوردها، امکانات، تکنولوژی، کیفیت و قیمت که خودرو سازان داخلی در این نمایشگاه به نمایش می گذارند سبب جلب توجه کاربران گردد تا بدین ترتیب از تکنولوژی داخلی استفاده شود.

    شاکری در رابطه با حضور خودروسازان خارجی در اولین نمایشگاه خودرو گفت: حضور برندهای خارجی عواید بسیاری دارد؛ زیرا نمونه های داخلی باید از دستاوردهای خودرو های خارجی استفاده کنند؛ خودروسازان داخلی می توانند از آخرین تکنولوژی روز آگاه شوند که خود سبب یادگبری شده و بدین ترتیب در آینده شاهد افزایش رقابت خواهیم بود.

    این عضو شورای شهر تهران در ادامه درباره ی نمایشگاه شهر آفتاب گفت: بسیار خوشحالم که نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب برگزار می شود. چون شهر آفتاب مرکز بسیار خوبی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت