مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد

استقرار ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب اواخر اسفند در شهرآفتاب

عصر نمایشگاه- مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از استقرار ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب در محل شهرآفتاب تا پایان اسفند خبرداد.

استقرار ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب اواخر اسفند در شهرآفتاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، حسین صفری مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه سی‌ام کتاب تهران در حال آماده سازی فهرستی جهت اجرایی کردن امور نمایشگاه است.

    وی در ادامه با بیان اینکه با آماده شدن جدول فعالیت‌ها استارت زده می‌شود بیان داشت: در راستای انجام امور برپایی نمایشگاه کتاب وزیر ارشاد نامه‌ای به شهردار تهران نوشتند تا دستورات لازم در جهت هماهنگی‌ها داده شود، در این راستا هم شهردار تهران به معاونت های مربوطه برای هماهنگی‌ها و انجام مراحل بعدموارد را متذکر شده است.

    صفری خاطر نشان کرد: در حال حاضر و طی نمایشگاهی که پیش رو است شهرآفتاب میزبان نمایشگاه خودرو خواهد بود و پس از آن با استقرار ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب کار آغاز می‌شود.

    مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تاکید بر این مطلب که اواخر اسفند و اوایل فروردین 96 شهرافتاب را تحویل خواهیم گرفت افزود: چک لیست‌ فعالیت‌ها و نیازها احصا شده و در حال جمع‌بندی هستیم چرا که شاید هیچ نمایشگاهی در حد نمایشگاه کتاب به مواردی اینگونه نیازمند نباشد.

    صفری همچنین به بررسی‌های بیشتر اشاره کرد و پیرامون مساحت در اختیار ارشاد برای نمایشگاه کتاب گفت: قطعا مساحت سال گذشته را خواهیم داشت اما باز هم نیازسنجی هایی صورت خواهد گرفت تا متراژ مورد نیاز نمایشگاه در فضای باز و سالن‌ها ارائه شود.

    این مقام اجرایی نمایشگاه کتاب پیرامون بازدید میدانی ارشاد از شهرآفتاب گفت: بزودی و در اولین فرصت این امر رخ می‌دهد هرچند روز پنجشنبه هفته جاری نیز جلسه‌ای با مسئولان شهرآفتاب و مدیران ارشاد خواهیم داشت.

    صفری ضمن اشاره به پیگیری جلسه شورای شهر و شورای تامین تصریح کرد: این جلسات به منظور هماهنگی با دستگاه‌ها و سازمان‌ها نهادهای همکار برگزار می‌شود.

    وی در پایان از اعتماد و انتخاب تشکل‌ها و اصناف نشر در انتخابش به عنوان مسئول اجرایی نمایشگاه تشکر کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت