مدیر کمپ گردشگری شن و شادن بافق :

حضور کمپ شن و شادن بافق در نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران

عصر نمایشگاه- مدیر کمپ گردشگری شن و شادن بافق از حضور این کمپ در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران خبر داد.

حضور کمپ شن و شادن بافق در نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، علی حقیقت اظهار داشت: با توجه به اینکه کمپ شن و شادن در 2سال فعالیت خود توانسته به عنوان برترین کمپ کویری استان یزد شناخته شود،لازم بود در راستای معرفی کشوری و بین المللی این کمپ هم قدمهای برداشته شود.
    مدیر کمپ شن و شادن بافق با ابراز خرسندی از موفقیت در معرفی جاذبه های کویری این شهرستان گفت: علاوه بر معرفی کمپ، جاذبه های گردشگری شهرستان بافق نیز در سطح ملی مورد توجه خاص قرار گرفته است.
    وی افزود: در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری کشور، آژانس های مسافرتی داخلی و خارجی، اقامتگاههای بومی ، هتل ها، اماکن تاریخی و مراکز تفریحی، شرکت های ارائه کننده خدمات گردشگری، هلدینگ های گردشگری، برندهای معروف گردشگری، سایت های و رسانه های گردشگری ، صنایع دستی به عنوان سوغات شهرستانها، هتل، بیمارستان ها و مراکز گردشگری سلامت، طبخ غذاهای سنتی، اجرایی آیین های و موسیقی های بومی و محلی، نمایندگی های میراث فرهنگی هر استان با هدف معرفی و ارتقای جذب توریست، تجهیزات هتل و رستوران ها، تجهیزات پارک ها و اماکن دیدنی و شهربازی ها شرکت دارند.
    حقیقت، فعالیت اساسی این نمایشگاه را معرفی و ارایه خدمات گردشگری دانست و بیان کرد: معاون رئیس جمهور، رییس سازمان میراث فرهنگی، معاون کل گردشگری، وزیر ورزش، رییس میراث فرهنگی یزد ، معاونین گردشگری و سرمایه گذاری میراث استان یزد، سایر مسئولان میراث استان و کشور از غرفه شن و شادن بازدید داشتند که این توجه بیش از انتظاری بود که تصور می رفت.
    وی با اشاره به اینکه بعضی از مسئولان کشوری از جمله معاون کل گردشگری با شناخت قبلی از وجود کمپ شن و شادن از غرفه این کمپ بازدید کرد یادآور شد: غرفه های زیادی در این نمایشگاه حضور داشتند اما توانستیم به تمام غرفه ها خارجی سر بزنیم و به معرفی کمپ و شهرستان بافق بپردازیم.
    مدیر کمپ شن و شادن خاطر نشان کرد:همچنین با همکاری شهرداری بافق بروشورها و کلیپ های این شهرستان از جمله کویر صادق آباد شن و شادن، پارک آبشار، امام زاده عبدالله(ع) ، روستاهای هدف گردشگری قطرم و شادکام و باجگان تهیه و در نمایشگاه پخش شد.
    وی هدف اصلی حضور کمپ شن و شادن در نمایشگاه را معرفی تمام ظرفیت های گردشگری شهرستان بافق عنوان کرد و گفت: تمام سعی و تلاش بر این بود تا جاذبه های دیدنی این شهرستان از جمله پارکها،هتل نیکان، باغ تاریخی تیتو، اقامتگاه ها کویری کمپ شهید برزگری،معدن سنگ آهن ،آبشار موزیکال پارک آهنشهر،روستاها ییلاقی و اماکن مذهبی مانند آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)و صنایع دستی به آژانس های مسافرتی معرفی شود.
    حقیقت با اشاره به طراحی سایت صنایع دستی بافق اظهار داشت:بازدیدکنندگان از دیدن صنایع دستی این شهر بسیار خرسند شده و اصرار بر این داشتند تا دیگر محصولات این شهرستان نیز به آنان معرفی شود.
    وی همچنین با بیان اینکه اجرای موسیقی سنتی بصورت زنده و دف زنی توانست در نمایشگاه و حتی غرفه های استانهای دیگر نظر بازدید کنندگان را جلب کند خاطر نشان کرد: در موقع رونمایی از قطاب یزدی و ثبت ملی آن باحضور رییس سازمان میراث فرهنگی و سایر مسئولان کشوری و استانی و اجرای موسیقی سنتی، این کمپ توانست نام بافق را دوباره در گوش ها طنین انداز کند.
    مدیر کمپ شن و شادن بافق اظهار داشت: سال آینده با برنامه ریزی دقیق تر و با هماهنگی مسئولان محلی و شهرداری بافق در نمایشگاه بین المللی گردشگری حضور پیدا خواهیم کرد.
    به گزارش ایرنا، کمپ کویری شن و شادن در ریگزار پتکستان واقع در 6 کیلومتری روستای مبارکه یکی از زیباترین مناظر و موقعیت های گردشکری شهرستان بافق با همت بخش خصوصی، در ایام نوروز سال 94 به بهره برداری رسیده است.
    این کمپ منطقه فعالیت خود را با هدف ایجاد محیطی جذاب برای گردشگران و مسافران نوروزی آغاز کرد و در مدت 15 روز تعطیلات نوروزی توانست خدمات شایسته ای جهت رفاه حال و تفریح گردشگران و بازدیدکنندگان ارائه دهد و ماندگار و نمونه گردشگری استان یزد شود.
    شهر کویری بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت