مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران :

جانمایی غرفه های نمایشگاه مطبوعات مازندران آغاز شد

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران با بیان اینکه نمایشگاه مطبوعات استان از ساعت۱۳روزسه شنبه ۲۶بهمن با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران در ساری آغاز بکار می کند، گفت: علاقه مندان می توانند ازساعت ۹-۱۸ برای بازدید مراجعه نمایند.

جانمایی غرفه های نمایشگاه مطبوعات مازندران آغاز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، احدجاودانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران امروز(25بهمن) با اشاره به برپایی نمایشگاه مطبوعات استان با شعار آگاهی-امید –اعتماد در ساری به خبرنگار شبستان گفت: در این دوره از نمایشگاه 81 رسانه برای دریافت غرفه ثبت نام کردند.

    وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای برپایی این دوره از نمایشگاه مطبوعات گفت: برای حضور رسانه‌ها در نمایشگاه امسال، از 7-21بهمن ثبت نام بعمل آمد و بر اساس آن برآوردهایی از تعداد رسانه‌های متقاضی بدست آمد که با توجه به فضای مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط به حضور رسانه‌ها در نمایشگاه، با مشارکت خانه مطبوعات و انجمن های صنفی رسانه ای اقدام به طراحی و برنامه‌ریزی برای برگزاری این نمایشگاه شد.

    به گفته وی در مرحله ‌ثبت‌نام گروه‌بندی‌هایی شامل گروه سرپرستی روزنامه های سراسری با 21 عنوان، گروه نمایندگی خبرگزاری ها با 6 عنوان، گروه هفته نامه ها، دو هفته نامه، ماهنامه، دوماهنامه، فصلنامه، دوفصلنامه، سالنامه با 26عنوان، گروه پایگاه های خبری با 20 عنوان، گروه روزنامه های محلی با 8عنوان درخواست خویش را ارائه دادند.

    جاودانی تصریح کرد: جانمایی غرفه های نمایشگاه مطبوعات مازندران براساس گروه بندی شامل نمایندگی خبرگزاری ها، روزنامه های محلی، هفته نامه ها، دو هفته نامه، ماهنامه، دوماهنامه، فصلنامه، دوفصلنامه، سالنامه و پایگاه های خبری، سرپرستی روزنامه های سراسری از امروز دو شنبه 25بهمن شروع می شود.

    وی با بیان اینکه این نمایشگاه ساعت13روزسه شنبه 26بهمن با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران آغاز بکار می کند و  29همین ماه مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد، یادآورشد: علاقه مندان بازدید از نمایشگاه مطبوعات مازندران می توانند ازساعت 9صبح تاساعت18 به مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در میدان امام خمینی(رحمت الله علیه) ساری مراجعه نمایند.

    جاودانی از آئین رونمایی فراخوان دومین جشنواره مطبوعات مازندران در نمایشگاه مطبوعات استان خبر داد و برگزاری کلاس ها آموزشی و نشست های پرسش و پاسخ بصورت مناظره را از جمله برنامه های جانبی این دوره از نمایشگاه اعلام کرد.

    وی با اشاره به فعالیت 89پایگاه خبری، 9روزنامه محلی،41هفته نامه، 23دو هفته نامه، 31ماهنامه، 2دوماهنامه،30فصلنامه،6دوفصلنامه،1سالنامه در استان، اظهار داشت: 94نمایندگی روزنامه های سراسری و 16نمایندگی خبرگزاری در استان مازندران فعالیت دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت