رئیس اتاق اصناف ایران خبرداد

عرضه برنج، شکر و روغن در نمایشگاه‌های بهاره

عصر نمایشگاه- رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه هیچ کمبودی در کالاهای مختلف وجود ندارد، گفت: اما با تشخیص دولت نمایشگاه‌های بهاره برای تنظیم بازار شب عید برپا می‌شود.

عرضه برنج، شکر و روغن در نمایشگاه‌های بهاره
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، علی فاضلی امروز در حاشیه هشتیمن اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران در جمع خبرنگاران گفت: اگرچه ما با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره به دلیل اینکه معتقدیم هیچ کمبودی در کالاها مورد نیاز مردم مشاهده نمی‌شود موافق نیستیم اما با توجه به اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها توسط دولت ضرورت اعلام شده ما هم تابع نظر دولت هستیم.

    رئیس اتاق اصناف ایران افزود: براساس دستورالعمل وزیر صنعت به عنوان رئیس هیئت عالی نظارت بر سازمان صنفی کشور و براساس تعامل بین اتاق اصناف ایران و وزارت کشور، نمایشگاه‌ بهاره توسط اتاق اصناف برگزار می‌شود.

    فاضلی بیان داشت: ما هم از اتاق‌های اصناف سراسر کشور می‌خواهیم که در تنظیم بازار شب عید کمک کنند و اگرچه هیچ نوع کمبودی در زمینه برنج، شکر و روغن وجود ندارد، اما قرار است این کالاها از طریق این نمایشگاه‌ها به مردم عرضه شود.

    وی با بیان اینکه مخالفت ما در برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالای بهاره به این دلیل نیست که نمی‌خواهیم به مردم خدمات بدهیم، تصریح کرد: ما برای تنظیم بازار ابزارهای دیگر مثل فروش فوق‌العاده در اختیار داریم.

    فاضلی بیان داشت: در بخش پوشاک نه تنها کمبودی وجود ندارد، بلکه با انباشت تولید کالا در مجموعه واحدهای صنفی مواجه هستیم.

    رئیس اتاق اصناف ایران بیان داشت: اصناف کشور در موضوع قیمت‌گذاری کالاهای صنعتی و وارداتی هیچ نقشی ندارند.

    وی در پاسخ به این سؤال که آیا اصناف آسیب‌دیده پلاسکو هم در فروشگاه‌های بهاره حضور دارند، گفت: اگر اتحادیه‌ها این ضرورت را در راستای حمایت از این اصناف تشخیص دهند، حتما حضور خواهند داشت، البته ما برنامه دیگری هم برای این اصناف داریم، تا در صورت نیاز این اصناف در همان مجتمع نور به فروش فوق‌العاده بپردازند.

    رئیس اتاق اصناف ایران همچنین با اشاره به تشکیل کارگروهی در وزارت کشور گفت: طی نامه‌ای که به وزیر کشور ارسال کرده‌ایم، از وی خواسته‌ایم تا کارگروهی تشکیل شود که در سراسر کشور به شهرداران ابلاغ شود که هیچ نمایشگاهی در شهرها بدون اذن اتاق اصناف ایران اجازه برپایی ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت