یک استاد محیط زیست :

نمایشگاه صنایع دستی راهی برای شناخت وسعت فرهنگ ایران است

عصر نمایشگاه- یک استاد محیط زیست گفت: برگزاری نمایشگاهی به وسعت نمایشگاه ملی صنایع دستی در کشور خدمت بزرگی برای شناختن فرهنگ و شناختن وسعت ایران و وسعت صنایع دستی آن است.

نمایشگاه صنایع دستی راهی برای شناخت وسعت فرهنگ ایران است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، اسماعیل کهرم استاد پیشکسوت محیط زیست با تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی که به صورت سالانه برگزار می شود در رشد صنایع دستی کشور گفت: بسیار خوشحالم از برگزاری این نمایشگاه هم از نظر ایجاد رشد در مشاغل و نیز کمک به اقتصاد هنرمندان در نقاط دور و نزدیک کشور که شاید بسیاری از مردم این هنرها و صنایع دستی را نشناسند که به وسیله برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی می توانیم این صنایع را در نمایشگاه دور هم جمع کنیم و باعث شناخته شدن آنها شویم.

    وی افزود: با خریدی که در این نمایشگاه ها صورت می گیرد سبب می شود که هنرمندی که در این نمایشگاه ها حضور دارد به اقتصادی برسند که بتوانند آن هنر را گسترش دهند. همچنین با برگزاری نمایشگاه از سوی معاونت صنایع دستی به نوعی رنج سفر را از دوش بسیاری از مردم بر می دارد و محصولات استان ها و روستاهای دور و نزدیک را در یک مکان در اختیار مردم و علاقمندان قرار می دهد.

    کهرم تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی از دو نظر دارای اهمیت است یکی از نظر اقتصادی و هم از نظر فرهنگی به این دلیل که نمایشگاه ملی صنایع دستی مردم استان ها و شهرهای بزرگ را که امکان مسافرت ندارند با این هنرها آشنا می سازد و به این شکل باعث رونق صنایع دستی می شود.

    وی در پایان تاکید کرد: برگزاری نمایشگاهی به وسعت نمایشگاه ملی صنایع دستی در کشور خدمت بزرگی برای شناختن فرهنگ و تاریخ، و نیز برای شناختن وسعت ایران و وسعت صنایع دستی آن است.

    بیست و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی (عیدانه) از 28 بهمن تا 1 اسفندماه از ساعت 8:30 تا 16 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران سالن 10 و 11 پذیرای علاقمندان و هنردوستان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت