مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران:

برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط شهرک های صنعتی در تهران

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران گفت : نخستین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط در مرکز نمایشگاه های برج میلاد برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط شهرک های صنعتی در تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، محمد رضا قاهری افزود: پنج هیات خارجی شامل روسیه، ایتالیا، جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان به همراه در 120غرفه شامل 15 شرکت شهرک های صنعتی کسب و کار با بیش از 100واحد نمایشگاهی در این دوره حضور خواهند داشت.
    مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران با بیان اینکه حوزه های مرتبط در این نمایشگاه شامل محصولات سلولزی، غذایی، چرم، پوشاک، مبلمان، قطعات ساختمانی و تجهیزات صنعتی است، گفت: چهار شرکت دانش بنیان نیز در حوزه های مرتبط در این نمایشگاه شرکت می کنند.
    وی ادامه داد: یکی از اقدامات اساسی در تشکیل نمایشگاه استقبال مردم و صنعت گران است که تنها مکانیزم نمایشی نیستند بلکه در راستای تعامل صنعتی، تولیدی و تجارت نقش برجسته ای دارند.
    قاهری افزود: نمایشگاه محل ارائه آخرین دستاورد های تولیدی و تکنولوژیکی است که محلی برای تعامل مصرف کنندگان و تولید کنندگان است.
    وی اظهار کرد: یکی از نکات تکنولوژی تولید و تجارت این نمایشگاه ها می باشند که از طرفی تولید کننده به گونه مصرف کننده مواد اولیه، نیمه ساخته و قطعات مورد نیازش را مصرف می کند.
    مدیر عامل شهرک های صنعتی استان تهران تاکید کرد: شبکه نمایشگاهی باید به شبکه منطقه ای و جهانی متصل شود.
    قاهری با اشاره به اینکه ما در سال اقتصاد مقاومتی قرار داریم باید به دو موضوع اصلی دقت کنیم، اظهارکرد: مسئله اول درون زایی، توجه به مزیت های نسبی منطقه ای است و ورود به سازمان تجارت جهانی تنها با تقویت مزیت منطقه ای تحقق می یابد.
    وی ادامه داد: دومین موضوع در این خصوص برون گرایی است که باید جهانی نگریست و منطقه ای عمل کرد به عبارتی با ورود به شبکه جهانی در داخل منطقه بتوانیم با خارج در سهم بازار جهانی تعامل خوبی داشته باشیم.
    نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط شهرک های صنعتی استان تهران از اول تا چهارم اسفند ماه در مرکز نمایشگاه های برج میلاد برگزار می شود.
    همچنین از برنامه جانبی این نمایشگاه می توان به برگزاری نشست های تخصصی و دوره آموزشی توسط هیات های حاضر در کشورهای خارجی اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت