در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان مازندران؛

نمایشگاه تخصصی چاپ، بسته بندی، تبلیغات بازاریابی در شهرستان قائمشهر افتتاح شد

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه تخصصی چاپ، بسته بندی، تبلیغات و بازاریابی با حضور یونسی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان قائمشهر افتتاح شد.

نمایشگاه تخصصی چاپ، بسته بندی، تبلیغات بازاریابی در شهرستان قائمشهر افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از بلاغ ، احد جاودانی در حاشیه افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی چاپ، بسته بندی، تبلیغات و بازاریابی با بیان اینکه 450 مرکز چاپ و بسته بندی در استان مازندران فعالیت می کنند اظهار کرد: استان مازندران در حوزه چاپ و صنعت بسته بندی از 10 استان برتر کشور محسوب می‌شود.

    وی با بیان اینکه بسته‌بندی محصولات صادراتی یکی از دغدغه‌های استان مازندران بوده است، افزود: صنعت گران توانمند عرصه چاپ با وارد کردن دستگاه‌های پیشرفته به استان مازندران قریب به 80 درصد نیازهای استان را تامین می‌کند.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: سومین نمایشگاه تخصصی چاپ، بسته بندی، تبلیغات و بازاریابی با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین ، نمایش ظرفیت چاپ و توانمندی‌های صنعتگران مازندرانی در حوزه چاپ و خدمات مربوطه در حال برگزاری است.

    این مسئول با تاکید بر اینکه کارهای بسیار خوبی در صنعت بسته بندی کالاها و تولیدات برای صادرات به سایر استان‌ها و خارج از کشور در استان مازندران انجام می‌شود،گفت: تقویت صنایع چاپ استان موجب ایجاد اشتغال و توسعه صادرات دستاوردها و تولیدات استان خواهد شد.

    سومین نمایشگاه تخصصی چاپ، بسته بندی، تبلیغات و بازاریابی استان مازندران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان مازندران واقع در شهرستان قائم‌شهر در فضایی به وسعت 1800 متر مربع و 25 غرفه نمایشگاهی شامل دستگاه های چاب بنر، شرکت‌های مرتبط با مواد غذایی و ... دایر گردیده است.

    در این نمایشگاه علاوه بر صنعتگران چاپ و نشر و حوزه تبلیغات استان مازندران، وارد کننده های دستگاه های چاپ استان‌های تهران، خراسان، قم و تهران نیز حضور دارند.

    سومین نمایشگاه تخصصی چاپ بسته بندی، تبلیغات و بازاریابی از امروز به مدت 4 روز از ساعت 15 الی 21 پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت