مدیر شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد :

فروش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریالی نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد

عصر نمایشگاه- مدیر شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تاکید بر اینکه نمایشگاه روز نخست علیرغم افتتاحیه و همزمانی با مسابقات فوتبال حدود ۳۵۰ میلیون ریال فروش داشت، گفت: روز گذشته نیز ۷۰۰ میلیون ریال فروش بن کتاب را داشتیم.

فروش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریالی نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، سیصد و بیست و هشتمین نمایشگاه استانی کتاب و شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه، (24 بهمن) در مصلی امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) یاسوج افتتاح شد.

    شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور 250 ناشر از سراسر کشور به مدت 6 روز از 24 تا 29 بهمن در مصلی امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) یاسوج دایر است.

    رضا خردمند، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این نمایشگاه کتابها با تخفیف 30 تا 40 درصدی به فروش می رسند، گفت: ساعات بازدید از این نمایشگاه 9 صبح تا 12 ظهر و عصرها از ساعت 15 تا 19 خواهد بود.

    وی یادآور شد: شانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و موسسه نمایشگاه ‌های فرهنگی ایران از 24 تا 29 بهمن ‌ماه برگزار می ‌شود.

    خردمند، با بیان اینکه 250 ناشر برتر کشوری در این نمایشگاه حضور دارند، عنوان کرد: بیش از 135 غرفه در نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد به ناشران اختصاص یافت.

    معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه 40 هزار عنوان کتاب در قالب 800 هزار جلد در این نمایشگاه عرضه شده، ادامه داد: مردم استان تاکنون استقبال خوبی از نمایشگاه داشته اند.

    خردمند، ضمن تاکید بر اینکه نمایشگاه روز نخست علیرغم افتتاحیه و همزمانی با مسابقات فوتبال تیم های پیروزی و استقلال حدود 350 میلیون ریال فروش داشت، خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز 700 میلیون ریال فروش بن کتاب را داشتیم.

    مدیر شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این میزان فروش برای ما غیرقابل تصور بود و نشان از استقبال مردمی از نمایشگاه کتاب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت