در آستانه سال نو؛

نمایشگاه‌های بهاره در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از افتتاح نمایشگاه‌های بهاره به مناسبت سال نو در استان خبر داد.

نمایشگاه‌های بهاره در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، الیاس جویبان اظهار داشت: نمایشگاه بهاره در بیرجند از 4 تا 10 اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

    وی گفت: در این نمایشگاه تمام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله برنج، گوشت، آجیل، خشکبار، مواد غذایی، مواد شوینده و بهداشتی، پوشاک و کیف و کفش ارائه می‌شود.

    وی  درباره برگزاری نمایشگاه بهاره در دیگر شهرستان‌های استان هم بیان کرد: سال‌های گذشته نمایشگاه بهاره در دیگر شهرستان‌ها برگزار می‌شد و امسال هم با نظر فرمانداران و کمیسیون تنظیم بازار هر شهرستان این نمایشگاه برپا می‌شود.

    جویبان با بیان اینکه سال گذشته نمایشگاه بهاره در بیرجند برگزار نشد ادامه داد: سال گذشته به دلیل برگزار نشدن نمایشگاه بهاره برخی فروشگاه‌های صنفی فروش فوق العاده داشته‌اند که برای سال جاری هم به اتاق اصناف اعلام شده در صورت وجود متقاضی برای فروش فوق‌العاده، مجوزهای لازم صادر خواهد شد.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: به طور معمول در فروش‌های فوق العاده حداقل تخفیف 10 درصدی اعمال می‌شود.

    وی همچنین از توزیع کالاهای تنظیم بازار در نمایشگاه بهاره خبر داد و افزود: سهمیه برنج استان در بخش کالای تنظیم بازار 735 تن و سهمیه شکر نیز به میزان نیاز استان تعیین شده است.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال جاری اتاق اصناف مسئول برگزاری نمایشگاه بهاره است گفت: برای برگزاری نمایشگاه بهاره اولویت با واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی داخل استان بوده و در صورت استقبال از  محصولات دیگر استان‌ها هم در نمایشگاه بهاره استفاده خواهد شد.

    جویبان افزود: در نمایشگاه بهاره بیرجند قیمت هر کیلوگرم برنج تنظیم بازار 3 هزار و 620 تومان و قیمت بسته‌های 900 گرمی شکر 2 هزار و 950 تومان، بسته‌های هزار گرمی 3 هزار و 200 تومان و شکر فله نیز کیلویی 2 هزار و 855 تومان اعلام شده است.

    وی با اشاره به انجام بازرسی در طول مدت برپایی نمایشگاه بر این نکته تاکید کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف بر اجناس و کالاهای ارائه شده در نمایشگاه نظارت خواهند داشت.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی همچنین به کنترل نرخ پوشاک در بازارهای استان در ایام پایانی سال اشاره کرد.

    جویبان از تشکیل کمیته‌ای متشکل از کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و کارشناسان اتحادیه‌های صنفی استان برای تصمیم‌گیری قیمت پوشاک خبر داد.

    وی ادامه داد: از طرفی هم کارشناسان و بازرسان این سازمان بر قیمت‌ها در ایام نوروز 96 نظارت خواهند کرد.

    جویبان گفت: برای رفاه حال مردم در ایام نوروز 96 در هر رسته و صنف تعدادی از واحدها به صورت کشیک فعالیت خواهند کرد که فهرست آنها در ورودی شهرها و دیگر نقاط اطلاع رسانی می‌شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت