در مجموعه فرهنگی هنری دروازه ری ؛

نمایشگاه نگارگری در دروازه ری دایر است

عصر نمایشگاه- نمایشگاه نگارگری و نخستین کافه کتاب در مجموعه فرهنگی هنری دروازه ری گشایش یافت.

نمایشگاه نگارگری در دروازه ری دایر است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 در این مراسم گفت: هنرمندان مایه افتخار هستند و مدیریت شهری با رویکرد اجتماعی در جهت توسعه برنامه های فرهنگی اقشار مختلف جامعه شهری در حرکت است.

    صفوی با اشاره به اینکه برنامه های اجتماعی مدیریت شهری در راستای مجموعه فعالیت های نگهداشتی شهر در حال اجراست، افزود: انسان ها علاوه بر فضای کالبدی شهر، نیازمند توسعه اجتماعی و فرهنگی هستند که خوشحالیم توانستیم زمینه دسترسی به امکانات و برنامه های فرهنگی را گسترش دهیم.

    وی ادامه داد: ساخت 20 سرای محله، ایجاد مراکز فرهنگی نظیر ری شناسی، شهربانو و مجموعه فرهنگی دروازه ری و توسعه فضاهای ورزشی بخشی از خدمات مدیریت شهری در زمینه توسعه فعالیت های فرهنگی است.

    شهردار منطقه 20 ضمن قدردانی از مقام والای استاد فرهیخته هنر نگارگری؛ علی کوهپایه؛ برپایی مراسم های نکوداشت ویژه هنرمندان را امری پسندیده دانست و یادآور شد: حضور استاد کوهپایه در منطقه 20 فرصت مغتنمی است و امیدواریم شاگردان این استاد بزرگوار نیز موفقیت های چشمگیری بیابند و مسیر توسعه این رشته هنری با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

    این مراسم نکوداشت با حضور شهردار منطقه و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرری و اعضاء انجمن خوشنویسان شهرری با هدف تجلیل از مقام استاد نگارگری و تذهیب؛ علی کوهپایه؛ در مجموعه فرهنگی هنری دروازه ری برگزار شد و با افتتاح نمایشگاه نگارگری استاد علی کوهپایه و همچنین کافه کتاب این مجموعه فرهنگی هنری ادامه یافت.

    بر اساس این گزارش نمایشگاه نگارگری و تذهیب تا دهه اول اسفند در گالری مجموعه فرهنگی دروازه ری دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 تا 16 برای استفاده از این امکان فرهنگی مراجعه کنند.

    استاد علی کوهپایه از سال ١٣60 تا ١٣٧١ در آموزشگاه های متعدد تبریز از جمله مرکز آموزش عالی شهید سرداری و مرکز دانشگاه هنر اسلامی به تدریس هنر تذهیب پرداخت و از سال ١٣٧5 پس از مهاجرت به تهران در هنرستان هنرهای تجسمی پسران تهران، مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی تهران، دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه علم و فرهنگ و همچنین انجمن خوشنویسان شهرری، مشغول تعلیم هنر نگارگری و تذهیب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت