به همت شرکت دیجی‏ وِیو تایلند؛

نمایشگاه بسته‏ بندی محصولات غذایی تایلند

عصر نمایشگاه- نمایشگاه فودپَک تایلند در تاریخ ۱۲ اسفند سال ۹۵ (۲ مارس سال ۲۰۱۷ میلادی) به همت شرکت دیجی‏ وِیو تایلند برگزار می‏شود. شرکت دیجی‏ وِیو که از بزرگترین شرکت‏ های خدمات بازرگانی است، در سال ۱۹۹۷ میلادی تأسیس شد.

نمایشگاه بسته‏ بندی محصولات غذایی تایلند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از غلات نیوز ، این شرکت مفتخر است که از طریق رسانه ‏های مختلف به صنایع کشور تایلند و مشتریان آنها خدمات ‏رسانی می‏کند. شرکت دیجی ‏وِیو با برگزاری نمایشگاه ‏های متعدد، به نیازهای مشتریان پاسخ گفته و موجبات رضایت آنها را فراهم می‏نماید. این شرکت بین تولیدکنندگان و مشتریان آنها ارتباط برقرار کرده و از این طریق به توسعه صنایع کمک می‏کند.

    از 15 سال پیش که برای اولین بار نمایشگاه فودپَک برگزار شد تا به امروز، همواره فناوری‏ها و تجهیزات جدید صنعتی به صاحبان صنایع معرفی شدند. در این نمایشگاه بین ‏المللی، انواع محصولات صنایع غذا و نوشیدنی به همراه تجهیزات بسته ‏بندی آنها به نمایش گذاشته می‏شود.
    در واقع نمایشگاه فودپَک، تلفیقی از دو نمایشگاه صنایع غذایی تایلند و صنعت بسته ‏بندی آسیا است که برای تاجران، تولیدکنندگان و مصرف‏ کنندگان بستری تجاری فراهم می‏کند تا بهترین محصول را گزینش کنند و با تأمین‏ کنندگان جدید آشنا شوند. شرکت‏ کنندگان با حضور در سمینارها، کارگاه ‏های آموزشی، سخنرانی ‏ها و آشنایی با روش‏های بازاریابی، به تجارت خود رونق بیشتری می‏ بخشند و بهتر در صحنه رقابت حاضر می‏شوند.
    در این نمایشگاه، تجهیزات و ماشین‏ آلات فرآوری محصولات غذایی و تولید نوشیدنی، دستگاه ‏های جدید بسته‏ بندی و مواد اولیه این صنعت، وسایل پذیرایی، تجهیزات تولید محصولات نانوایی و قنادی، محصولات غذایی منجمد، انواع کنسرو و مواد غذایی فرآوری‏شده، فرآورده‏های غذایی دریایی، غذاهای آماده و نیمه ‏آماده، میان‏ وعده، مواد افزودنی و محصولات غذایی ارگانیک به نمایش گذاشته خواهد شد. سیستم‏ های ذخیره ‏سازی، دستگاه ‏های بطری ‏سازی، تجهیزات تولید کنسرو و دستگاه پِرِس پلاستیک نیز در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. این نمایشگاه به تولیدکنندگان کمک می‏کند تا برای محصولاتشان مشتریان جدیدی پیدا کنند و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند، همچنین روابط تجاری خود را گسترش داده و شرکای تجاری جدیدی پیدا کنند.

    توزیع‏ کنندگان محصولات غذایی، تولیدکنندگان محصولات لبنی، تولیدکنندگان لوازم آرایشی، کالاهای مصرفی، هتل‏داران و رستوران‏داران نیز از بازدیدکنندگان این نمایشگاه هستند. درهای این نمایشگاه تنها به روی تاجران باز خواهد بود. افرادی که کارت دعوت دریافت کرده‏ اند یا کارت بازرگانی دارند، می‏توانند به صورت رایگان از این نمایشگاه دیدن کنند. بازدیدکنندگان باید لباس‏هایی بر تن داشته باشند که شأن نمایشگاه را زایل نکند، در غیر این صورت از ورود آنها به سالن نمایشگاه جلوگیری خواهد شد. افراد وابسته به سازمان‏ها، کارفرمایان، کارمندان دولت و دانشجویان اجازه دارند از نمایشگاه بازدید کنند، به شرط آن که از قبل هماهنگی ‏های لازم به عمل آمده باشد. از خبرنگاران دعوت می‏شود که در این نماشگاه شرکت کرده و با بهره ‏گیری از امکانات موجود در این محل، از این رویداد خبر تهیه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت