سخنگوی شورای سیاست گذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیان کرد

اعلام صرفه جویی های نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه- سخنگوی شورای سیاست گذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: ناشران در بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران می‌توانند کتاب‌های قدیمی خود را نیز عرضه کنند.

اعلام صرفه جویی های نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،علی اکبر اشعری، سخنگوی شورای سیاست گذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب با اشاره به جلسه اخیر شورا درباره نمایشگاه کتاب که صبح امروز، 28 اسفندماه، برگزار شد، گفت: امروز چند آیین‌نامه مربوط به بخش داخلی و خارجی نمایشگاه به تصویب رسید. در کنار آنها چند تصمیم جدید برای نمایشگاه سال آینده گرفته شد.

    وی ادامه داد: در انتقال نمایشگاه از مصلی به شهر آفتاب هزینه‌های نمایشگاه کاهش پیدا می‌کند. قرار شد که این هزینه‌ها را در جهت رونق کار ناشران در نمایشگاه استفاده کنند. به عنوان مثال امکان دارد در این جهت باشد که هزینه‌ای صورت بگیرد تا با انجام تبلیغات یا تسهیل در رفت‌وآمد، مخاطبان بیشتری به نمایشگاه بیایند و یا تسهیلاتی برای ناشران در نظر گرفته شد.

    وی به دیگر تصمیمات شورا اشاره کرد و افزود: روال کار در سال‌های اخیر به این صورت بوده که متراژ غرفه‌ها براساس تعداد کتاب‌های منتشر شده از سوی ناشران در چهار سال گذشته در نظر گرفته می‌شد. امسال تصمیم به این صورت گرفته شده که ناشران می‌توانند کتاب‌های قدیمی‌تر خود را نیز به نمایشگاه کتاب بیاورند.

    سخنگوی شورای سیاست گذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب یادآور شد: در این جلسه بازه زمانی خاصی برای کتاب‌های قدیمی‌تر در نظر گرفته نشده است، اما به هر صورت ناشران فقط می‌توانند کتاب‌های قدیمی از انتشارات خود را به نمایشگاه کتاب بیاورند. سال‌ گذشته نیز این امر اجرا می‌شد، اما به این صراحت نبود. امسال برای اولین‌بار است که رسماً اعلام می‌شود.

    به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب اشعری ادامه داد: هفته آینده نیز ثبت‌نام غرفه‌ها آغاز می‌شود. الآن تاریخ دقیق اعلام نکرده‌اند. منتظر هستیم تا سامانه تشکل‌های نشر برای این منظور راه‌اندازی شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت