با حضور ده ها شرکت بزرگ داخلی و خارجی؛

آغاز بکار نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های نوین ساختمانی تهران

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه بین المللی نما، سازه و تکنولوژی های نوین ساختمانی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.

آغاز بکار نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های نوین ساختمانی تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از صدا و سیما ، این نمایشگاه با حضور ده ها شرکت بزرگ داخلی و خارجی و همچنین وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای مرتبط با ساخت و ساز کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت و شرکت کنندگان در آن جدیدترین تولیدات و خدمات خود را در معرض دید مخاطبان قرار داده اند.
    در چهارمین نمایشگاه بین المللی نما، سازه و تکنولوژی های نوین ساختمانی 140 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای چین ، ترکیه و پاکستان، نوین ترین و پیشرفته ترین طرح ها، برنامه ها و پروژه های خود را در سه حوزه سازه ها، نماها و تکنولوژی های نوین ساختمانی ارائه کرده اند.

    در چهارمین نمایشگاه بین المللی نما، سازه و تکنولوژی های نوین ساختمانی که در فضائی بالغ بر 8 هزار متر مربع در سالن 8 - 9 و فضای باز نمایشگاه برپا شده است، 82 شرکت داخلی و 58 شرکت خارجی حضور و مشارکت دارند.

    در بخش سازه؛ انواع سازه های فلزی، سازه های بتنی، سازه های پیش ساخته فولادی سبک، سازه های ترکیبی، سازه های فولادی گالوانیزه، سازه های سبک و فناوری های نوین سازه ها – در بخش نما نیز انواع نماهای سنتی، نماهای نوین، نمای کامپوزیت، نمای شیشه ای، نمای سنگی، نمای آجری، نمای گرانیت، نمای مرمریت، نمای سیمانی، نمای گچی و ماشین آلات و تجهیزات برش و در بخش تکنولوژی های نوین نیز انواع طرح ها و پروژه های سبک سازی ساختمان، مجتمع سازی، کانال های پیش ساخته و جمع آوری آبهای نما، عایق های حرارتی و صوتی، بلوک های سبک دیواری، پنل دو جداره، شیشه های سکوریت نشکن نما، پوشش سقف های مرکب فولادی، عایق های پلاستر اکولوژیک و دیگر طرح ها تولیدات نوین ساختمانی ارائه شده است.

    همچنین در این نمایشگاه مجموعه های خدمات مشاوره طراحی، معماری و دکوراسیون و مجموعه های مربوط به ساختمان‌های هوشمند، ساختمان‌های انرژی صفر، بهینه‌سازی فضای پارکینگ و مؤسسات ارایه دهنده سیستم ‌های جامع مدیریت آپارتمان‌ به ارایه خدمات خود می پردازند.
     
    چهارمین نمایشگاه بین المللی نما، سازه و تکنولوژی های نوین ساختمانی با هدف توسعه فناوری های های نوین در ساختمان سازی، توجه به مقاوم و سبک سازی ساختمان ها، توجه ویژه به زیباسازی شهری متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی ، معرفی خلاقیت ها و ظرفیت های کشور در حوزه صنعت ساختمان ، تبادل فناوری محصولات میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی، آشنایی تولیدکنندگان و صنعت گران با نوآوری ها، پیشرفت های سایر کشورهای پیشرفته و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی صنعت ساختمان برگزار شده است.

    امروزه صنعت ساخت و ساز یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی هر کشوری محسوب می‌شود و با توجه به تولید صنعتی، نه تنها شاخص‌های پایه یعنی منابع، زمان و کیفیت مدیریت می شود، بلکه شاخص‌های اساسی نظیر ایمنی، پایداری و مصرف بهینه انرژی نیز تحقق می‌یابد لذا در این نمایشگاه تلاش شده است تا زمینه توجه و توسعه تکونولوژی های ساختمانی فراهم شد.

    برگزاری چند نشست علمی، آموزشی با حضور صاحبنظران و استادان دانشگاهها و حضور برخی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهرداران و معاونان شهرداری ها ، برخی ار اعضای شوراری اسلامی شهرها و مجمع سازان و دانشجویان از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
     
    چهارمین نمایشگاه بین المللی سازه، نما و تکنولوژی های نوین ساختمانی تا 9 اسفند هر روز از ساعت هشت و نیم تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت