نمایشگاه عکس "ارومیه پایتخت والیبال" مورد توجه دولتمردان

عصر نمایشگاه- برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی عکس در مورد والیبال در شهر ارومیه که از آن به عنوان شهر عاشقان والیبال یاد می‌شود مورد توجه دولتمردان قرار گرفته است.

نمایشگاه عکس "ارومیه پایتخت والیبال" مورد توجه دولتمردان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، این شهر از ابتدای پیدایش ورزش والیبال در ایران پیوسته یکی از قطب‌های این رشته ورزشی بوده است و در همه سال‌هایی که ایران در رشته والیبال تیم ملی داشته است والیبالیست‌هایی از ارومیه در ترکیب اصلی تیم حضور داشته‌اند.

    ده‌ها چهره والیبالی شهر ارومیه با حضور در ترکیب تیم والیبال ایران علاوه بر آن که افتخارات زیادی برای کشور رقم زده‌اند خاطره‌سازان فراموش ناشدنی برای اهالی والیبال دوست شهر ارومیه به شمار می‌آیند.

    این چهره‌ها از ورزشکارانی پیشکسوت همچون یدالله کارگر پیشه آغاز شده و تا سعید معروف و عبدالرضا علیزاده ادامه می‌یابد.

    این روزها تعدادی از عکاسان ورزشی ارومیه که از علاقه‌مندان رشته والیبال نیز به شمار می‌آیند برای نخستین بار یک نمایشگاه عکس مختص والیبال ارومیه برپا کرده و نام آن را ارومیه پایتخت والیبال گذاشته‌اند.

    بازدیدهای پی در پی مردم و مسئولان از این نمایشگاه گواه روشنی بر عشق مردم ارومیه به رشته والیبال است و ثابت می‌کند کنفدراسیون والیبال آسیا به حق نام این شهر را عاشقان والیبال گذاشته است.

    در نمایشگاه عکس ارومیه پایتخت والیبال هفت نفر از عکاسان زبردست ارومیه 90 عکس خود از روزهای پر فراز و نشیب والیبال این شهر را به نمایش گذاشته‌اند که همه روزها مشتاقان زیادی را از گوشه و کنار شهر به گالری بزرگ میلان می‌کشاند.

    قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی آخرین مسئولی است که شب گذشته از این نمایشگاه بازدید کرد و ضمن تجلیل از اهمیت کار عکاسان خبری ورزشی از عزم و اراده جدی دولت برای راه‌اندازی آکادمی والیبال در استادیوم پیر تختی ارومیه خبر داد.

    پیش‌تر مسئولان متعددی از جمله برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل، روسای دستگاه‌های اجرایی، اعضای شورای شهر و چهره‌های ورزشی و هنری از این نمایشگاه بازدید کرده بودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت