مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان:

نمایشگاه مطبوعات باید زمینه انس مردم با رسانه ها را فراهم کند

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری باید بیش از پیش زمینه انس، نزدیکی و آشتی مردم را با مطبوعات و رسانه ها فراهم کند.

نمایشگاه مطبوعات باید زمینه انس مردم با رسانه ها را فراهم کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، محمدرضا علیزاده در حاشیه سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان افزود: اتفاق مهم این نمایشگاه حضور مردم است و اطلاع رسانی در این زمینه باید توسط نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، فضای مجازی و هماهنگی با دانشگاه ها و مدارس صورت بگیرد که این هماهنگی ها انجام شده است.
    وی تصریح کرد: از جمله رویدادهای بزرگ سومین نمایشگاه این است که پس از 13 سال در کرمان برگزار می شود و با حضور و مشارکت گسترده رسانه های این استان برپا شده است.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در این نمایشگاه دیدگاه ها و تفکرات مختلف، نشریات و خبرگزاری ها با رویکردهای مختلف در کنار یکدیگر فعالیت می کنند.
    وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه های اجرایی همواره سعی کرده اند هماهنگی و تعاملات بستر نمایشگاه را فراهم کنند.
    علیزاده عنوان کرد: استان کرمان از نظر تعداد نشریات جزو رتبه های برتر کشور است و امیدواریم نشریات از حیث کیفیت نیز تلاش کرده و از دوره های آموزشی که با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، بهره برده و سطح کیفی مطبوعات استان را نیز ارتقاء بخشند.
    وی با اشاره به رونمایی از سامانه تیتر در حاشیه نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری گفت: این سامانه را یکسری جوانان کارآفرین انجام داده که به نوعی امکان استفاده از نشریات محلی استان کرمان را در بستر اینترنت فراهم می کند.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: همه مردم از طریق این سامانه می توانند با برداشتن مرزها در چارچوب ضوابط، از نشریات استانی بهره ببرند.
    سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان که روز چهارشنبه چهارم اسفند در سالن ورزشی برق منطقه ای کرمان گشایش یافت تا هشتم اسفند در بلوار پارادیس ادامه دارد.
    این نمایشگاه در 2 نوبت از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 برای بازدید مردم و علاقه مندان دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت