معاون میراث فرهنگی استان کرمان:

دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران با حضور ۳۱ استان در کرمان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از تغییر زمان دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران به دلیل همزمانی با نمایشگاه مطبوعات در کرمان خبر داد.

دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران با حضور ۳۱ استان در کرمان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، غلامرضا فرخی  در جمع خبرنگاران اظهار‌ داشت: طبق سنوات گذشته نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمان برگزار می‌‌شود.

    وی افزود: به دلیل همزمانی نمایشگاه مذکور با نمایشگاه مطبوعات استان کرمان، نمایشگاه صنایع دستی از تاریخ دهم لغایت شانزدهم اسفند‌ماه جاری برگزار می‌شود.

    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران در کرمان با حضور 31 استان کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق برگزار می‌‌‌شود، افزود: این رویداد دارای ظرفیت مناسبی جهت معرفی تولیدات صنایع دستی است.

    وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه می‌تواند با فراهم کردن بستر مناسب به منظور ارائه محصولات متنوع برای همه اقشار جامعه، قابل بهره‌برداری باشد.

    فرخی با بیان اینکه در این نمایشگاه، تولید صنایع دستی بومی استان کرمان از جمله پته‌دوزی، گلیم‌بافی، مس‌گری و غیره به صورت زنده به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: از آنجا که هنرمندان سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند، هرساله این نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه دو سیاه چادرعشایری با هدف نشان دادن آئین زندگی و هنرهای دستی عشایری برپا می‌شود، گفت: گروه‌های موسیقی محلی نیز در هفت روز برپایی این نمایشگاه، هنر و ارزش‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های مختلف استان کرمان را به نمایش می‌گذارد.

    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان تصریح کرد: دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران در محل سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق کرمان برگزار می‌شود.

    وی اظهار‌داشت: این نمایشگاه از تاریخ 10 لغایت 16 اسفندماه جاری  همه روزه از ساعت 14 الی 23 هر روز پذیرای علاقه‌مندان و بازدید‌کنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت