معاون فرمانداری پاکدشت:

نمایشگاه بهاره پاکدشت با حضور ۵۰۰ غرفه فردا افتتاح می شود

عصر نمایشگاه- معاون فرمانداری پاکدشت از افتتاح نمایشگاه بهاره پاکدشت با حضور ۵۰۰ غرفه در روز دوشنبه خبر داد.

نمایشگاه بهاره پاکدشت با حضور ۵۰۰ غرفه فردا افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ،  علی علیمحمدی با اشاره به نزدیکی به روزهای پایانی سال 95 اظهار داشت: شهرستان پاکدشت نیز همچون شهرستانهای دیگر استان تهران آماده میزبانی از سال جدید می شود،یکی از این آمادگی ها راه اندازی نمایشگاه بهاره با تعداد 500 غرفه در محل نمایشگاه های شهرستان پاکدشت است که صبح فردا افتتاح می شود.

    وی گفت: در محل نمایشگاه ستاد نظارتی و تامین امنیت از قبیل تعزیرات، صنعت معدن و تجارت،بهداشت، نیروی انتظامی، هلال احمرو آتش نشانی مستقر و آماده ارائه خدمات می باشند،از اقدامات موثری که در نمایشگاه اجرایی شده ، بیمه حوادث و مسئولیت برای مردم و اقلام عرضه شده در نمایشگاه بهاره می باشد.

    معاون برنامه ریزی و امور مالی فرمانداری پاکدشت افزود: اجناس عرضه شده در نمایشگاه بهاره از قبل کنترل کیفیت شده و قیمت های آنها تنظیم شده است،در این نمایشگاه اجناس با 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود، شهروندان عزیزی که در نمایشگاه به هر موضوعی اعم از نحوه عرضه، کیفیت و یا قیمت شکایتی داشتند می توانند در همان محل به غرفه تعزیرات  و یا سایر غرفه ها مراجعه  و در زمان کوتاه به شکایت شان رسیدگی می شود.

    این مقام مسئول اظهار داشت: میوه های شب عید از محل ذخیره دولتی تامین شده است، میوه شب عید اعم از سیب دماوند و پرتغال را به میزان کافی تهیه شده و از نیمه دوم ماه اسفند در بازار برای استفاده همشهریان عزیز عرضه می شود.

    علیمحمدی افزود: میوه های شب عید در چادرهای مخصوص که با بنر عرضه میوه دولتی مشخص شده توزیع می شود و مردم در تهیه این میوه ها از محل های تعیین شده می توانند اقدام نمایند.

    جانشین ستاد تنظیم بازار شهرستان پاکدشت ادامه داد:میوه به میزان کافی و برای پوشش تمام ایام تعطیلات عید تهیه شده و جای هیچ نگرانی برای شهروندان عزیز پاکدشتی نیست، مردم عزیز می توانند در ایام تعطیل در صورت مشاهده تخلف با تلفن 124 تماس گرفته و یا به صورت حضوری در اداره تعزیرات حضور یابند.

    وی افزود: تمهیدات و مقدمات تنظیم بازار و رسیدگی دستگاه های نظارتی حتی در ایام تعطیلات عید تهیه شده است و در تمامی مدت تعطیلات عید قاضی کشیک حضور خواهد داشت.

    این مقام مسئول گفت: مایحتاج اولیه مردم در کالاهای اساسی توسط دولت تهیه و در بازار توزیع شده است، عرضه مرغ منجمد از همین امروز با قیمت 5900هزار تومان و گوشت منجمد با قیمت مناسب در بازار شهرستان پاکدشت آغاز شده است، از ماه گذشته نیز برنج هندی با قیمت کیلویی 3800در بازار توزیع شده و همچنان در بازار در حال توزیع است.

    علیمحمدی اضافه کرد: در تمامی ایام تعطیلات عید نوروز تمامی دستگاه های نظارتی کشیک خواهند داشت و مردم عزیز می توانند در صورت هرگونه مشاهده تخلفاتی از قبیل گرانفروشی، عدم کیفیت کالا، احتکار، کم فروشی و قاچاق کالا مراتب را به دستگاه های نظارتی مستقر در ادارات و یا با تلفن 124 در میان بگذارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت