رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

برگزاری نمایشگاه های بهاره در گیلان

عصر نمایشگاه- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از اجرای طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز در استان از اول اسفند ماه تا پایان فروردین ماه سال ۹۶ خبر داد.

برگزاری نمایشگاه های بهاره در گیلان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ،علی منتظری در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان مرزی آستارا در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه آرامش خاطر مردم استان و سهولت در تامین مایحتاج عمومی توسط آنان مهمترین هدف مجموعه تحت مدیریت خود در آستانه سال جدید است، اظهار کرد: طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز از اول اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان فروردین ماه سال 96 ادامه دارد.

    وی از برگزاری نمایشگاه های فروش العاده بهاره با تخفیف های 15 و 20 درصدی و ارائه کالاهای با کیفیت در شهرستان رشت و  اغلب شهرهای استان گیلان نیز خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه های بهاره و فروش فوق العاده با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال  نقش عمده ای در تعدیل قیمت ها و تامین مایحتاج  مورد نیاز مردم استان دارد.

    منتظری فعالیت 100 فروشگاه بزرگ زنجیره ای در سطح استان گیلان را یادآور شد و افزود: در این فروشگاه های بزرگ زنجیره ای، کالاهای مورد نیاز مردم در ایام عید به صورت فروش فوق العاده و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

    وی با تاکید بر اینکه در تامین میوه شب عید مردم استان گیلان مشکلی وجود ندارد و میوه شب مردم توسط سازمان جهاد کشاورزی  تامین شده و به موقع توزیع می شود، اظهار کرد: برنامه نظارتی بر بازار شب عید در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان قرار دارد و برنامه نظارتی ویژه این نهاد با همکاری اتاق اصناف و فعالیت 300 ناظر از اول اسفند ماه سال جاری تا پایان  فروردین ماه 96 ادامه دارد.

    رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت گیلان وجود 10 هزار ناظر افتخاری در سطح استان را یادآور شد و افزود: این تعداد ناظر در شرایط فروش فوق العاده در ایام بهار و پاییز با سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری کرده و در صورت مشاهده تخلف اقتصادی گزارش عملکرد ارائه می دهند.

    منتظری از پرداخت 480 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط گیلان در راستای رونق تولید در استان نیز خبر داد و گفت: در کارگروه رفع موانع واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهایی که در استان گیلان نیاز به تسهیلات داشتند تا کسب و کار خود را رونق دهند، بررسی و رفع  شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت