در پژوهشسرای دانش آموزی معلم ناحیه یک کرج ؛

سومین نمایشگاه جشنواره نوجوان خوارزمی در کرج گشایش یافت

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان استانی، منطقه ای ، پژوهشگران و اولیای دانش آموزان در پژوهشسرای دانش آموزی معلم ناحیه یک کرج گشایش یافت.

سومین نمایشگاه جشنواره نوجوان خوارزمی در کرج گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در این آئین گفت: برپایی این نمایشگاه در پژوهش سرای معلم نشان از استعداد و توانمندی دانش آموزان فعال در حوزه های علمی، پژوهشی و خلاقیت در کارآفرینی دارد.
    وحید یعقوبی اظهار کرد: این نمایشگاه در سه محور دست سازه، پژوهش و کاروفناوری از امروز در این پژوهشسرا دایر شده تا دانش آموزان و سایر بازدید کنندگان با دستاوردهای دانش آموزی آشنایی پیدا کنند.
    وی با اشاره به رویکرد کارآفرینی این جشنواره خاطر نشان شد: جشنواره نوجوان خوارزمی طبق سنوات گذشته با هدف ارتقاء دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان، توجه ویژه به دستاوردهای علمی و عملی دانش آموزان، کاربردی کردن دانش و ارتباط دادن آن با نیازهای جامعه دارد.
    مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در ادامه به 6 محورجشنواره نوجوان خوارزمی در بخش دست سازه ، پژوهش، کارآفرینی، زبان انگلیسی، ادبیات فارسی و مسابقات آزمایشگاهی در دوره اول متوسطه اشاره کرد .
    یعقوبی یاد آور شد: برگزاری این جشنواره ملی در رشته های مختلف فرصتی برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان و راهی برای نخبه پروری محسوب می شود .
    وی در ادامه به هوش و استعداد بالای دانش آموزان ایرانی پرداخت و افزود: برنامه ریزی به منظور شرکت فعال افراد مستعد در این جشنواره و نیزالمپیادهای علمی را ضروری دانست.
    وی اضافه کرد: به منظورایجاد، پرورش، رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های نوجوانان و تعمیق روحیه پژوهش، نوآوری و حمایت و هدایت مادی و معنوی از دانش آموزان جشنواره جوان خوارزمی در دستور کاری - اجرایی وزارت آموزش و پروری قرار گرفته است .
    وی تصریح کرد: کاربردی کردن علوم و ارتباط دادن آن با زندگی و نیازهای جامعه، ارزش بخشیدن به دستاوردهای علمی و فنی نوجوانان و جوانان و آماده سازی نسل جوان برای ورود به میدان رقابت های علمی و فنی از اهداف مهم این جشنواره ملی است.
    یعقوبی یاد آور شد: در این نمایشگاه 400 اثر برتر دانش آموزی در سه بخش علمی ، پژوهشی و کار آفرینی به نمایش گذاشته شده است.
    وی گفت: دهم اسفند برای بازدید دانش آموزان دختر و 11 اسفند نیز برای دانش آموزان پسر از ساعت 8.30 تا 12.30 و بازدید اولیا بعد از ظهرها از ساعت 13.30 تا 17 در پژوهش سرای معلم اختصاص یافته است.
    در آئین افتتاح این نمایشگاه دانش آموزان سه آهنگ سنتی - ایرانی اجرا کردند.
    لازم به ذکر است آثار منتخب دانش آموزی ویژه جشنواره نوجوان خوارزمی در دو سالن پژوهشسرای دانش آموزی معلم آموزش و پرورش ناحیه یک کرج واقع در خیابان فروغی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت