معاون امور بازرگانی سازمان صنعت و معدن خراسان جنوبی:

تمام کالا در نمایشگاه بهاره بیرجند با ۱۰درصد تخفیف عرضه می شود

عصر نمایشگاه- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بهاره که به منظور عرضه مستقیم کالاهای مورد نیاز خانواده ها و تنظیم بازار در روزهای پایانی سال در بیرجند دایر شد با ۱۰ درصد تخفیف ارایه می شود.

تمام کالا در نمایشگاه بهاره بیرجند با ۱۰درصد تخفیف عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، الیاس جویبان،در حاشیه نمایشگاه بهاره بیرجند افزود: این نمایشگاه شامل 108 غرفه مربوط به اصناف و 25 غرفه ثابت هست که از 4تا 10 اسفند ماه در نمایشگاه های بین المللی بیرجند دایر است.
    وی بیان کرد: اولویت نخست شرکت در نمایشگاه با واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی استان است که در آن کالاهای تنظیم بازار عرضه می شود.
    به گزارش ایرنا، جویبان اظهار کرد: تمام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از قبیل گوشت ، برنج، آجیل و خشکبار، مواد شوینده، البسه، کیف و کفش، مواد غذایی و ... در این نمایشگاه ارایه می شود.
    وی در خصوص نحوه قیمت گذاری کالاهای ارایه شده در نمایشگاه افزود: نمونه تمامی کالاها از متصدیان غرفه ها گرفته شده و توسط کارشناسان اتحادیه بدون حضور صاحبان کالا نرخ گذاری شده است.
    وی ادامه داد: همچنین با کارشناسی های انجام شده کالاها برچسب دارد و نمونه کالا پلمپ شده حتما باید در معرض دید عموم باشد.
    معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: ماموران بازرسی سازمان ، اصناف و تعزیرات حکومتی در نمایشگاه حضور دارند و همه روزه کارشناسان عملکرد غرفه های تحت پوشش را نظارت می کنند.
    جویبان با بیان اینکه قیمت ها نسبت به بازار شهر پایین تر است، یادآور شد: متصدیان غرفه به خاطر مشتری مداری تخفیف بیشتری را لحاظ می کنند از جمله غرفه های تنظیم بازار که تاکنون استقبال بسیار خوب بوده است.
    وی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در شهر از جمله راهبردهای موثر در کنترل و تنظیم قیمت بازار در روزهای پایانی سال است.
    بیرجند مرکز خراسان جنوبی در سرشماری 1390، 230هزار نفر جمعیت داشت که 183هزار نفر در شهر و بقیه در روستاها زندگی می کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت