مدیر اجرایی نمایشگاه AMBIRAN:

۱۴ کشور در نمایشگاه AMBIRAN حضور دارند

کیفیت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب بی نظیر است

عصر نمایشگاه- مدیر اجرایی نمایشگاه AMBIRAN گفت: در حال حاضر از ۱۴ کشور مختلف برای حضور در این نمایشگاه غرفه رزرو کرده‌اند و تلاش ما بر آن است تا از تمامی ظرفیتهای شهرآفتاب برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه AMBIRAN استفاده کنیم.

۱۴ کشور در نمایشگاه AMBIRAN حضور دارند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، فادی کادورا در گفت و گو با خبرنگار ما با شاره به برگزاری نمایشگاه AMBIRAN در شهرآفتاب، اظهار داشت: نمایشگاه AMB در واقع رویدادی 40 ساله است که در اشتودگارد آلمان برگزار می‌شود و توسط نمایشگاه AMB و همینطور سازمان ساخت ابزار آلات ماشینی آلمان برنامه ریزی شده است.

    مدیر اجرایی نمایشگاه AMBIRAN با بیان اینکه قبل از اعمال تحریمهای ایران برگزارکنندگان این نمایشگاه تصیمی گرفته بودند در ایران کار کنند گفت: در واقع ایران را فرصت مناسبی برای رشد صنعت AMB می بینیم و بنابراین تصمصم گرفته شد که ایرن رویداد در تهران برگزار شود و مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب برای این رویداد مناسب تشخیص داده شد.

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه قبلی AMB در محل نمایشگاهی کوچکتری برگزار شد بیان کرد: زمانیکه شهرآفتاب آماده شده ما به سرعت این مکان را انتخاب کردیم زیرا زیرساخت های آن را بسیار مناسب دیدیم و کیفیت نمایشگاه شهرآفتاب بی نظیر است و می توان گفت که این مکان خانه AMB  ایران است.

    مدیر اجرایی نمایشگاه AMBIRAN با اعلام این خبر که توافق سه ساله ای برای برگزاری نمایشگاه AMB با شهرآفتاب شده است عنوان کرد: نخستین نمایشگاه AMBIRAN در شهرآفتاب در تاریخ 2 خرداد 1396 آغاز می‌شود و تا 5 خرداد ادامه دارد.

    کادورا با بیان اینکه سعی برآن است تا رویداد موفقی ارائه شود، گفت: در حال حاضر از 14 کشور مختلف برای حضور در این نمایشگاه غرفه رزرو کرده‌اند و تلاش ما بر آن است تا از تمامی ظرفیتهای شهرآفتاب برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه AMBIRAN استفاده کنیم.

    وی با اشاره به کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه اظهار داشت: این 14 کشور حاضر در نمایشگاه شامل کشورهای ایران، آلمان، ایتالیا، سوئیس، فرانسه، ژاپن، چک، برزیل و... که تمامی این کشورها برای حضور در این نمایشگاه لحظه شماری می کنند.

    مدیر اجرایی نمایشگاه AMBIRAN با بیان اینکه امیدواریم رویداد خارق العاده ای را در شهرآفتاب برگزار کنیم گفت: ماشین و ابزارآلات حاضر در نمایشگاه AMBIRAN نیاز صنعت ایران است و کشورهای مختلف مدرن ترین ماشین آلات خود را به ایران می آورند و ماشین های پیچیده و با کیفیت بالا آماده عرضه و معرفی به صنعت ایران است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت