رایزن ارشد بازرگانی سفارت ترکیه در ایران؛

ارتباط خوب میان دو کشور در حاشیه نمایشگاه ها ایجاد شده است

عصر نمایشگاه- حاشیه ی نمایشگاه های بین المللی ارتباط خوبی میان دو کشور ایران و ترکیه ایجاد خواهد کرد که امیدواریم این ارتباطات افزایش یابد.

ارتباط خوب میان دو کشور در حاشیه نمایشگاه ها ایجاد شده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، چنگیز گورسل -رایزن ارشد بازرگانی سفارت ترکیه در ایران، در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی ابزار، یراق و تجهیزات وابسته در مصاحبه ی اختصاصی با خبرنگار شهر آفتاب گفت: نمایشگاه ابزار آلات اولین نمایشگاه در مجموعه شهر آفتاب است که شرکت های ترکی در آن حضور داشتند و در حاشیه ی این گونه نمایشگاه ها ارتباط خوبی میان دو کشور ایران و ترکیه ایجاد شده است. بازخوردهای کیفیت این نمایشگاه به دست ما رسیده که تا کنون بسیار خوب بوده است.

    وی در خصوص مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب افزود: برگزاری نمایشگاه ابزار آلات سبب شد تا به نمایشگاه شهر آفتاب بیایم. با توجه به اینکه رفت و آمد تهران با مشکلاتی رو به رو است و وضعیت ترافیکی خوبی وجود ندارد؛ مجموعه شهر آفتاب جایگاه مناسبی برای رفع این دست مشکلات در تهران دارد؛ ولی آنچه به نظر می رسد این بوده که اینجا در آینده مرکز نمایشگاه های بین المللی ایران خواهد بود.

    رایزن ارشد بازرگانی سفارت ترکیه در ایران ادامه داد: انتقال سایر نمایشگاه ها به مجموعه شهر آفتاب اتفاق بسیار خوبی خواهد بود. زیرا با توجه به امکانات موجود می تواند تسهیلات و خدمات خوبی را ارائه کند.

    چنگیز گورسل در خصوص نمایشگاه ابزار آلات گفت: ظرفیت های اقتصادی ابزار آلات بسیار خوب است و ابزار آلات ترکیه می تواند در ایران فعال تر باشد؛ بنابراین ما آمادگی داریم در این زمینه کارهای خوبی انجام دهیم.

    وی در پایان خاطر نشان کرد: نه تنها نمایشگاه حوزه ابزار آلات بلکه در هر صنفی برگزاری این نمایشگاه ها بین دو کشور را موثر می دانم و باید ارتباطات بین دو کشور بیشتر باشد. اگر کشورها بتوانند اطلاعات را به زیر مجموعه های خود منتقل کنند؛ رویداد بزرگی را رقم می زنند و این مجموعه نمایشگاه ها در ارتباط بین دو کشور موثر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت