رئیس سازمان صنعت و تجارت استان قزوین:

تیم‌های بازرسی در نمایشگاه بهاره استان قزوین مستقر می‌شوند

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در راستای نظارت و کنترل قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بهاره در مدت برپایی این نمایشگاه ۱۰ تیم بازرسی استقرار داشته و نظارت دارند.

تیم‌های بازرسی در نمایشگاه بهاره استان قزوین مستقر می‌شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره با حضور فریدون همتی استاندار قزوین و جمعی از مدیران و مسئولان مربوط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین رسما آغاز به‌کار کرد.

    علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین در مراسم افتتاح نمایشگاه بهاره اظهار داشت: کیفیت محصولات نمایشگاه توسط کارشناسان متخصص در هر بخش به طور جدی رصد شده و نظارت‌های لازم صورت می‌گیرد.

    وی گفت: جهت تنظیم بازار پایانی سال از همه ظرفیت‌ها در سهولت دسترسی مردم به کالاهای اساسی و با کیفیت استفاده می‌کنیم.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: نمایشگاه بهاره در استان قزوین 13 تا 21 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برپا خواهد بود که شهروندان می‌توانند کالاهای مصرفی خود را با قیمت مصوب تهیه کنند.

    پرزحمت خاطرنشان کرد: در راستای نظارت و کنترل قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بهاره در مدت برپایی این نمایشگاه 10 تیم بازرسی استقرار داشته و نظارت دارند.

    وی تصریح کرد: از اهداف برپایی نمایشگاه بهاره می‌توان به اجرای سیاست‌های اساسی تنظیم بازار و همچنین حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اشاره کرد.

    پرزحمت ادامه داد: قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بهاره مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت و مورد تایید کارشناسان است که در جریان برگزاری نمایشگاه نظارت جدی بر عرضه محصولات در دستور کار است.

    وی خاطرنشان کرد: پوشاک، انواع شیرینی و آجیل، لبنیات، کیف و کفش از جمله کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بهاره بوده که در مجموع بیش از 240 غرفه محصولات خود را عرضه می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت