عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس :

کالاهای بی کیفیت در نمایشگاه های بهاره به اعتماد مردم ضربه می زند

عصر نمایشگاه- عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:باید کنترل و نظارت بر راه اندازی و فروش اجناس در فروشگاه های بهاره و قبل از عید به صورت جدی انجام پذیرد.

کالاهای بی کیفیت در نمایشگاه های بهاره به اعتماد مردم ضربه می زند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خانه ملت ،عزت الله یوسفیان ملا در خصوص فروش کالاهای بی کیفیت و خارجی در نمایشگاه های بهاره گفت:نمایشگاه های بهاره به دلیل عدم برنامه ریزی صحیح،عاملی برای ضربه زدن به اقتصاد،کسبه و بازار شده و نتوانسته به خوبی به نیات اولیه خود دست یابد.

    وی با اشاره به اینکه بسیاری ازکسبه که هرساله مالیات و عوارض فراوانی پرداخت می کنند،به دلیل رکود و نبود پول دست مردم با مشکلاتی همچون عدم فروش اجناس خود و نبود مشتری مواجه هستند،گفت: هدف از  راه اندازی این نمایشگاه ها فروش کالای داخلی و حمایت از تولیدکنندگان است، ولی متاسفانه وجود اجناس بی کیفیت خارجی به این نمایشگاه ها و اعتماد مردم ضربه می زند.

    نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت با راه اندازی نمایشگاه بهاره به دنبال فروش برخی اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت پایین تر به مردم اقشار متوسط است،بیان داشت:به دلیل عدم حمایت از تولیدکننده و نبود نظارت کافی،شاهد هستیم که اجناس با کیفیت بسیارپایین و باقیمت نامناسب و بعضا بالاتر از نمایشگاه هم به فروش می رسد.

    وی با ابراز تاسف از اینکه هویتی در این نمایشگاه ها برای اجناس متصور نیست و این کالاها بدون هیچ ضمانتی به فروش می رسد،افزود:باید کنترل و نظارت بر راه اندازی و فروش اجناس در فروشگاه های بهاره و قبل از عید به صورت جدی انجام پذیرد.

    عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادارات و سازمان های متولی برگزاری نمایشگاه باید در ابتدا مشخص شود و سپس برنامه و نظارت آن نیز صورت گیرد، تاکید کرد: دولت باید از طریق دیگر برای فروش اجناس به دست تولیدکننده داخلی اقدام کند و برپایی نمایشگاه های بهاره و یا پاییزه مطمئنا به ضرر اقتصاد و البته مصرف کنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت