نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در زاهدان تا ۲۰ اسفند دایر است

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا(بهاره) زاهدان در قالب ۳۸۶ غرفه با تلاش اتاق اصناف مرکز استان تا ۲۰ اسفند دایر است.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در زاهدان تا ۲۰ اسفند دایر است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، نادر میرشکار اظهار داشت: در این نمایشگاه کالاهای تاثیرگذار در سبد خرید خانوارها از جمله کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار، مواد شوینده و بهداشتی عرضه شده است.
    وی افزود: کالاهای اساسی از جمله برنج، شکر، مرغ و روغن نیز به صورت گسترده در این نمایشگاه برای خرید شهروندان زاهدانی ارائه شده است.
    وی گفت: کالاها در این نمایشگاه با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه شده اند و برخی از کالاهای اساسی با هماهنگی های صورت گرفته به قیمت عمده و مرغ طرح تنظیم بازار نیز با قیمت کیلویی 58 هزار ریال در حال عرضه است.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با حضور کارشناسان اتحادیه ها، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و کارشناسان استاندارد و بهداشت استان، نظارت بر قیمت گذاری، کیفیت و بهداشت کالاهای در حال عرضه در نمایشگاه انجام شده است.
    میرشکار تاکید کرد: مردم استان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند مراتب را سریعا به بازرسان مستقر در نمایشگاه اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن با خاطی برخورد قانونی صورت گیرد.
    وی گفت: با هدف حمایت از تولیدات داخلی، کالاهایی که در نمایشگاه عرضه می شود، محصول وطنی است و غرفه داران اجازه عرضه کالاهای خارجی در سطح نمایشگاه را ندارند و بر همین اساس ستاد نظارت بر کالای قاچاق نیز به صورت کامل در نمایشگاه مستقر شده و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد و کالای خارجی نیز از سطح نمایشگاه جمع آوری می شود.
    وی افزود: این نمایشگاه از 13 اسفند در 2 سرسرای مجزا با مساحت 10 هزار متر مربع و 386 غرفه با هدف تسهیل در رفت و آمد، کاهش ترافیک و رفاه بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاههای استان واقع در خیابان دانشگاه زاهدان آغاز به کار کرده است.
     علاقه مندان می توانند از ساعت 9 صبح تا 21 با حضور در این نمایشگاه، کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت