فرماندار شهرستان پردیس :

نمایشگاه بهاره در پردیس افتتاح شد

عصر نمایشگاه- فرماندار شهرستان پردیس تاکید کرد: نمایشگاه بهاره شهرستان پردیس افتتاح شد و این نمایشگاه در بومهن برگزار نمی شود.

نمایشگاه بهاره در پردیس افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، نمایشگاه بهاره امروز و با حضور مسئولان شهرستان پردیس افتتاح شد.

    مرتضی حیدری، فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه افتتاح نمایشگاه در خصوص عدم برگزاری نمایشگاه بهاره در بومهن اظهار داشت:بیش از یک ماه از جلسات مقدماتی برگزاری نمایشگاه در فرمانداری‌ و کمیته مربوطه در اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف میگذرد.

    وی گفت: در جلسات ابتدایی مقرر شد نمایشگاهی در شهرستان برگزار نشود، اما با تاکیدات استاندار تهران و دیگر مسؤولین برای جلوگیری از ورود واسطه و دلال‌ها در این ایام  تصمیم به برگزاری نمایشگاه بهاره گرفتیم و مجددا جلسات برگزار شد و تصمیم بر برگزاری دو نمایشگاه در شهر بومهن و پردیس گرفته شد.

    وی اضافه کرد: طبق قانون برگزار کننده نمایشگاه اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت هم در هر شهرستان نظارت و فرمانداری نیز در این خصوص مصلحت‌های شهرها را بررسی و نظارت عالی را بر عهده دارد.

    حیدری اظهارکرد: در مرحله اول اتاق اصناف اعلام کرد؛ با توجه به مشارکت فعالانه صنوف این نمایشگاه در شهرستان نباید برگزار شود، بعد از تاکیدات استانی برای کنترل بازار و تعدیل قیمت‌ها برای رفاه شهروندان گرفته شد.

    فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به تازه تاسیس بودن اتاق اصناف شهرستان، گفت: با توجه به اعلام اتاق اصناف بر توان برگزاری یک نمایشگاه و اینکه کسبه شهر بومهن سالهاست به حضور دست‌فروشان و بازار هفتگی اعتراض داشتند و این عوام را عامل کسادی بازار کسب خود اعلام میکردند جلساتی در این خصوص برگزار شد.

    وی افزود: دغدغه ما ارائه این امکانات به شهروندان بومهنی بود، که پس از رایزنی‌ها اعلام شد وسیله حمل‌ونقل برای تردد شهروندان بومهن به نمایشگاه بهاره به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

    سرویس رایگان برای حضور شهروندان بومهن در نمایشگاه بهاره پردیس

    حیدری با بیان اینکه نمایشگاه بهاره شهر رودهن در کنار شهر بومهن وپارک پرچم برگزار می شود، ادامه داد:  تردد بخشی از شهروندان شهر بومهن که به رودهن نزدیک هستند می‌توانند به این محل مراجعه کنند و ساکنینی که به پردیس نزدیک هستند از سرویس‌های رایگان استفاده کنند.

    فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به نبود مکان مناسب برای برگزاری نمایشگاه بهاره در بومهن، اضافه کرد: به غیر از این تدابیری برای رفاه حال شهروندان بومهنی در نظر گرفته شد و با بررسی‌های کارشناسی مکان‌هایی برای ارائه خدمات نوروزی و توزیع مایحتاج شهروندان در نظر گرفته شد.

    وی اظهار کرد: پس از این اقدامات طی روزهای اخیر رئیس شورای شهر بومهن معترض بودند که چرا در شهر بومهن نمایشگاهی برگزار نمی شود، که اعلام کردیم تا جلسه‌ای برای رسیدگی به این مورد برگزار گردد تا اگر در زمان باقی‌مانده امکان برگزاری باشد انجام شود.

    وی با بیان اینکه مصمم هستیم تا خدمات لازم را به شهروندان ارائه بدهیم، گفت: این جلسه با حضور اعضای کمیته برگزار شد و نهایتا اعضای کمیته کماکان اعلام میکردند که نمایشگاه توجیه ندارد، و به همین دلیل و خدمات دیگری که برای شهروندان در نظر گرفته شد، این نمایشگاه در شهر بومهن برگزار نخواهد شد.

    فرماندار شهرستان پردیس افزود: کسبه شهر معتقدند قیمت را در حد لازم کاهش و تعدیل قیمت و با اجناس مناسب به شهروندان خدمات خواهند داد و کسبه با اعلام حراج فوق‌العاده و نصب بنر به حمایت از مصرف‌کنندگان خواهند پیوست.

    حیدری خطاب به شهروندان، اظهار داشت: ما در کالاهای اساسی تصمیمی قطعی و منطقی را بدون ایجاد مزاحمت برای مردم در اختیارشان قرار خواهیم داد.

    وی ادامه داد: در بازارهای روز شهر بومهن عرضه مستقیم میوه، برنج، شکر، روغن و به احتمال زیاد گوشت را با احداث کانکس‌هایی موقت خواهیم داشت.

    انتظار داریم اعضا شورای شهر آینده بومهن به معضلات اصلی شهر بپردازند

    فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: به غیر از بازارهای روز در خیابان اصلی شهر در دو نقطه روبروی سازمان آب و مسجد اهل بیت (ع) دو استگاه برای فروش مستقیم میوه‌هایی مانند پرتقال و سیب را پیشبینی کردیم که در این نقاط نیز به خدمات رسانی خواهیم پرداخت.

    حیدری اظهارکرد: صنوف در نقاط مختلف شهر نیز با نصب بنر اقدام به خدمات دهی میکنند و به این اقدامات هیچگونه محدودیتی برای شهروندان وجود نخواهد داشت.

    وی گفت: شهروندان شهر بومهن مردمی خوب، آگاه و متین هستند و شرایط را درک می کنند، شورای شهر هم قطعا دغدغه مردم را دارد اما ما نیز فرصت را در اختیار نمایندگان قرار دادیم و می توانستند از ابتدای سال اقدامات لازم را برای تدارک دیدن مکان انجام دهند اما به دلایلی دیر عمل کرده و فرصت از دست رفت.

    فرماندار شهرستان پردیس افزود: سال گذشته نیز این مباحث مطرح شد، و مخالفان و موافقان زیادی در شهر بومهن وجود داشت، به هر حال فکری اساسی باید صورت بگیرد و ما نیز بر حسب وظیفه راهنمایی‌های لازم را برای ارائه یک راهکار مناسب انجام دادیم.

    حیدری ادامه داد: انتظار داریم اعضای شورای شهر آینده بومهن در دوره آینده به معضلات اصلی شهر مانند مشکل تردد، اشغال معابر پیاده روها و اشغال خیابان‌ها بپردازند تا شاهد شهری زیبا و در شان مردم ولایتمدار بومهن باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت