نمایشگاه بین المللی طلا و صنایع وابسته (۱۰)

تاکید استاندار تهران بر ضرورت شناسنامه دارکردن تولیدات داخلی طلا و جواهر

عصر نمایشگاه : استاندار تهران در بازدید از هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا،نقره،جواهر ،ساعت و صنایع وابسته بر ضرورت شناسامه دار کردن و داشتن گارانتی برای تولیدات داخلی طلا و جواهر تاکید کرد.

تاکید استاندار تهران بر ضرورت شناسنامه دارکردن تولیدات داخلی طلا و جواهر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»،سیدحسین هاشمی، استاندار تهران در بازدید از هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا،نقره،جواهر ،ساعت و صنایع وابسته که از روز 27بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی کار خود را آغاز کرده و تا روز جمعه(30بهمن ماه)به فعالیت خود ادامه می دهد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: موضوع شناسنامه دار کردن تولیدات داخلی طلا و جواهر برای خریداران و به ویژه برای خارجی ها بسیار  مهم است چون بعضی ها این دغدغه  و نگرانی را دارند ولی با داشتن گارانتی  و خدمات پس از فروش و شناسنامه دار شدن تولیدات داخلی  این نگرانی نیز وجود نخواهد داشت.
    وی تاکید کرد: در پسابرجام صنعت  طلا و جواهر می تواند علاوه بر نیاز داخل در حوزه صادرات نیز بسیار فعال عمل کرده و چشم انداز روشنی را می توان در این صنعت برای دوران پسابرجام تصور کرد.
    وی همچنین با بیان اینکه هشتمین  نمایشگاه بین المللی طلا،نقره،جواهر ،ساعت و صنایع وابسته با کیفیت بسیار خوبی برگزار شده است افزود: همین موضوع نشان می دهدصنعت طلا و جواهر رو به رشد است .

    هاشمی   ضمن  تاکید بر حفاظت و حمایت از استادکاران صنعت طلا و جواهر گفت: خوشبختانه در این صنعت شاهد هستیم که علاقه مندان و فعالان زیادی  از الگو برداری به طراحی رسیدند که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

    استاندارتهران با بیان اینکه در نمایشگاه طلا و جواهر امسال طرح های بسیار زیبایی را دیدم که قابل توجه هستند عنوان کرد: اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر حرکت بسیار خوبی را در این صنعت آغاز کرده و باید به این مسیر ادامه دهند.هاشمی  ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در این صنعت ایجاد اشتغال زایی بسیار بالا است و زمینه خوبی برای حضور توریست به داخل کشور  را فراهم می کند .

    وی بیان کرد: طبیعی است زمانی که طلا و جواهر در کشور ما با کیفیت و طرح های بسیار عالی تولید شده و از طرفی به لحاظ کمی نیز مناسب باشد می تواند به جایگاه خوبی در دنیا دست یابد.
    هاشمی همچنین بر ضرورت شناسنامه دار کردن و داشتن گارانتی  برای تولیدات داخلی در صنعت طلا و جواهر تاکید کرد.


    استاندار تهران  افزود: این موضوع برای خارجی ها بسیار مهم است چون بعضی ها این دغدغه را دارند ولی با داشتن گارانتی  و  خدمات  پس از فروش و شناسنامه دار شدن تولیدات در این صنعت  این نگرانی نیز وجود نخواهد داشت .

    وی تاکید کرد: اتحادیه  تولیدکنندگان و صادرکنندگان باید فرهنگ داشتن  گارانتی را  در بین فعالان ایجاد کند و به این موضوع توجه لازم صورت گیرد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت