نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی؛

بازدیدرئیس دانشگاه بامیان افغانستان از مرکز نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی

عصر نمایشگاه- رئیس دانشگاه بامیان افغانستان و هیئت همراه از مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی بازدید کردند و با فعالیت‌های گوناگون این آستان مقدس از نزدیک آشنا شدند.

بازدیدرئیس دانشگاه بامیان افغانستان از مرکز نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،علی یاور سیرت در حاشیه بازدید از نمایشگاه‌های استان قدس رضوی بیان کرد: این نمایشگاه، یکی از کامل‌ترین مراکز نمایشگاهی است که به طور کامل فعالیت‌های مجموعه آستان قدس رضوی را به ما معرفی کرد و بسیار جالب توجه بود.

    وی ادامه داد: تنوع و گستردگی فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه آستان قدس رضوی، ما را حیرت‌زده کرد و این سؤال را در ذهنمان ایجاد کرد که چگونه این همه فعالیت متنوع در این آستان ملکوتی مدیریت می‌شود.

    علی یاور سیرت، دانشگاه علوم اسلامی رضوی را پل ارتباطی بین علما و روحانیون و دانشگاهیان دانست و گفت: در پرتوی فعالیت این دانشگاه، محققان حوزه تخصصی علوم اسلامی می‌توانند در یک تیم مشترک با یکدیگر همکاری و پژوهش کنند.

    وی به اشتغال به تحصیل پررنگ بانوان در دانشگاه امام رضا (ع) به عنوان یکی دیگر از دانشگاه‌های آستان قدس رضوی اشاره کرد و افزود: بی‌شک فضای مناسب تحصیل در این دانشگاه موجب حضور چشمگیر بانوان ایرانی در آن شده است.

    رئیس دانشگاه بامیان افغانستان با بیان اینکه فعالیت‌های این دانشگاه‌ها بیشتر متکی بر جمهوری اسلامی ایران است، خواستار گسترش فعالیت‌های آن‌ها در راستای حضور دانشجویان غیرایرانی شد و تصریح کرد: اعطای بورس به دانشجویان کشورهای مختلف منطقه مانند افغانستان در این راستا بسیار مفید خواهد بود.

    به گزارش ابنا ،رئیس دانشگاه بامیان افغانستان و هیئت همراه ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی، از مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی دیدن کردند و با فعالیت‌های چند منظوره این مجموعه بزرگ موقوفاتی بیش از پیش آشنا شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت