غرفه ایران درقلب نمایشگاه گردشگری برلین

عصر نمایشگاه- نمایشگاه گردشگری آلمان در حالی پنجاهمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد که ایران در این نمایشگاه یک سالن اختصاصی گرفته است.

غرفه ایران درقلب نمایشگاه گردشگری برلین
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، پنجاهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری آلمان ITB از روز چهارشنبه (هجدهم اسفندماه) در برلین آغاز شده و تا بیست و دوم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

    امسال به مناسبت نیم قرن برپایی این نمایشگاه، پروژه 50 مقصد به اجرا گذاشته و در جریان آن 50 کشور دنیا که بیشترشان مقاصد جدید گردشگری هستند، از این فرصت تبلیغات بهره‌ می‌برند.

    نمایشگاه بین‌المللی آلمان در حالی میزبان 187 کشور دنیاست که تاریخ و طبیعت ایران در سالنی انحصاری با فضایی به وسعت یک هزار و 180 مترمربع با همراهی 35 مؤسسه گردشگری، دو شرکت هواپیمایی، شهرداری تبریز و راه‌آهن جمهوری اسلامی در قلب آلمان به نمایش گذاشته شده است.

    همچنین برای اولین بار تعداد زیادی از دفاتر خدمات مسافرتی ایرانی در این نمایشگاه حضور دارند.

    حضور شهرداری تبریز هم برای معرفی شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 پررنگ بوده و راه‌آهن جمهوری اسلامی نیز برای اولین بار در چنین نمایشگاهی شرکت کرده است؛ تا از این طریق برای توسعه گردشگری ریلی اقدام کند.

    سالن ایران که در این نمایشگاه اختصاص به تبلیغ جاذبه‌های گردشگری داده شده، طراحی آن برگرفته از دوران پیش از تاریخ، شاهکارهای معماری و تاریخی دوره اسلامی و طبیعت کشورمان است.

    سالن ایران در همین روزهای نخست با استقبال زیاد تورگردانان سایر کشورها مواجه شده است.

    طالب ریفاعی دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی که برای حضور در نشست وزرای گردشگری کشورهای جاده ابریشم در آلمان به سر می‌برد هم به همراه معاون گردشگری ایران از سالن ایران بازدید کرد.

    وزیر گردشگری هندوستان نیز از بازدیدکنندگان این سالن بوده است.

    این نمایشگاه یکی از مهمترین نمایشگاه‌های گردشگری دنیا به حساب می‌آید؛ سال گذشته 60هزار بازدیدکننده تخصصی و 120 هزار بازدیدکننده نمایشگاهی و عمومی داشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت