با حضور استاندار و جمعی از مسئولان گیلان ؛

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در رشت افتتاح شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در رشت با حضور استاندار و جمعی از مسئولان گیلان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان افتتاح شد.

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در رشت افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالای رشت که شامگاه پنج شنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن سال نو همزمان با شهر رشت شهرستان های بندرانزلی، تالش و آستارا نیز شاهد برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا هستند.

    علی منتظری افزود: این نمایشگاه ها در فضایی بیش از هفت هزار مترمربع و در قالب 770 غرفه نمایشگاهی در شهرهای یاد شده دایر است.

    وی همچنین با اشاره به نمایشگاه بهاره در شهر رشت گفت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع با برپایی 340 غرفه نمایشگاهی آغاز به کار کرده است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان مواد غذایی و پروتئینی، کیف و کفش، البسه، آجیل، صنایع دستی، گل و گیاه، مواد شوینده و .... را از جمله کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه عنوان کرد.

    منتظری افزود: کالاهای این نمایشگاه از تخفیف پنج تا 20 درصدی نسبت به قیمت های سطح بازار برخوردار بوده و عمدتا از تولیدات داخلی هستند.

    وی با اشاره به برپایی فروش فوق العاده، حراج و استفاده از ظرفیت شرکت های تعاونی مصرف و فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای در آستانه شب عید در سطح استان خاطر نشان کرد: سهولت در تامین مایحتاج عمومی در آستانه شب عید، کنترل و تنظیم بازار و حمایت از تولید داخلی از اهداف برپایی نمایشگاه ها و فروش های فوق العاده است و به منظور ایجاد رضایتمندی برای شهروندان، دستگاه های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت و بازرسی اصناف بر فعالیت نمایشگاه ها و فروش های فوق العاده کنترل و نظارت لازم را دارند.

    نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در رشت از 19 تا 27 اسفند و در ساعات 10 صبح تا 10 شب در نمایشگاه بین المللی مرکز استان واقع در کیلومتر پنج آزاد راه رشت- تهران پذیرای عموم شهروندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت