در نگارستان اشراق قم؛

نمایشگاه عکس جشنواره رسانه و مهندسی برپا شد

عصر نمایشگاه- مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری نمایشگاه آثار منتخب بخش عکس چهارمین جشنواره رسانه و مهندسی در نگارستان اشراق قم خبر داد.

نمایشگاه عکس جشنواره رسانه و مهندسی برپا شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ،مهدی بخشی با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس جشنواره رسانه و مهندسی در قم اظهار داشت: چهارمین جشنواره رسانه و مهندسی به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با اعلام فراخوان؛ فعالیت خود را در آذرماه سال جاری آغاز کرد.

    وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان قم به منظور فرهنگ سازی در راستای ضرورت و تقویت رعایت مقررات ملی ساختمان، مشارکت رسانه‌ها در شناساندن جایگاه نظام مهندسی ساختمان در امر ساخت و ساز و نیز فراهم نمودن زمینه ارتباط بیشتر مهندسان به عنوان نخبگان جامعه با رسانه‌ها، چهارمین جشنواره تخصصی رسانه و مهندسی را در استان قم برگزار کرده است.

    بخشی گفت: بخش عکس با محوریت موضوعات «بافت معماری جدید و قدیم؛ مناظر و چشم‌اندازهای شهری قم»، «جاذبه‌های مذهبی، فرهنگی و تاریخی شهر قم»، «سیمای شبانه قم و نگاه خلاقانه به نورپردازی محیطی» و «نگاهی به نقوش و آرایه‌های معماری حرم مطهر حضرت معصومه(س) و تأثیر آن در معنویت زیارت» برگزار شد.

    مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم عنوان کرد: در حدود 300 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه و مهندسی ارسال شد که از این میان بیش از 40 اثر توانستند به مرحله نمایشگاه راه یابند.

    بخشی با اشاره به تیم داوری بخش عکس جشنواره رسانه و مهندسی بیان داشت: احمد وحید مقدم، حجت الله عطایی از عکاسان با سابقه قم؛ دارای مقام‌های استانی و ملی در جشنواره‌های مختلف و همچنین جلال محدثی ازاساتید دانشگاه و دانشجوی مقعط دکتری رشته معماری که سابقه فعالیت عکاسی و رسانه‌ای نیز دارد؛ داوران چهارمین جشنواره رسانه و مهندسی در قم بودند.

    وی افزود: زمان برگزاری نمایشگاه از روز چهارشنبه 18 اسفندماه لغایت پنجشنبه 26 اسفندماه؛ صبح‌ها 9 الی 13 و عصرها 17 الی 20 در محل نگارستان اشراق در ابتدای خیابان شهدا (صفاییه) می‌باشد.

    وی گفت: مراسم اختتامیه و تجلیل از آثار برگزیده چهارمین جشنواره رسانه و مهندسی در بخش‌های مختلف این جشنواره رسانه‌ای از جمله بخش گزارش، خبر و مصاحبه، بخش عکس و بخش یاداشت نویسی عصر روز یکشنبه 22 اسفندماه در نگارستان اشراق با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت