رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر:

برگزاری ۸ نمایشگاه و فروشگاه بهاره در استان بوشهر

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر از راه اندازی ۸ نمایشگاه و فروشگاه بهاره در استان بوشهر در راستای تامین مایحتایج مردم استان بوشهر خبر داد.

برگزاری ۸ نمایشگاه و فروشگاه بهاره در استان بوشهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سید حسین حسینی محمدی در نشست با خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر ایجاد نمایشگاه بهاره در شهرهای استان بوشهر اظهار داشت: تامین کالاها و مایحتاج عمومی شهروندان در ایام پایانی سال هدف اصلی برپایی نمایشگاه بهاره به شمار می‌رود.

    وی با تاکید برنقش نمایشگاه بهاره در تامین نیازهای مردم افزود: شهروندان می‌توانند کالاهای مصرفی خود را با قیمت مصوب از این نمایشگاهها تهیه کنند. در راستای تامین مایحتایج مردم استان بوشهر در آستانه نوروز با قیمت مناسب 8 نمایشگاه و فروشگاه بهاره در  استان بوشهر راه اندازی شد.

    حسینی محمدی با بیان اینکه از 14 اسفند امسال  8 نمایشگاه و فروشگاه بهاره در سطح استان بوشهر دایر شده خاطر نشان کرد: عمده هدف برپایی نمایشگاه و فروشگاه بهاره حضور تولیدکنندگان و شرکتهای پخش استان  است که با توجه به کمبود واحدهای عرضه کننده اقلام مورد نیاز مصرف خانوارها، تامین می‌شود.

    وی با بیان اینکه از اوائل اسفند به مدت 2 ماه گشت‌های مشترک بازرسی  حضور دستگاههای مربوطه بر بازار نظارت می‌کنند. قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بهاره مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت و مورد تایید کارشناسان است که در جریان برگزاری نمایشگاه نظارت جدی بر عرضه محصولات می‌شود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از توزیع 450 تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار میوه شب عید در استان بوشهر خبرداد و  گفت: 100 تن سیب و 350 تن پرتقال برای تنظیم بازار میوه شب عید در این استان توزیع می‌شود.

    وی با بیان اینکه محموله سیب به استان انتقال یافته و پرتقال نیز در حال حمل به استان بوشهر است  افزود: در صورت کمبود، سازمان تعاونی روستایی آمادگی تامین پرتقال استان بوشهر به میزان 500 تن دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت