رئیس اتاق اصناف ایران :

برگزاری نمایشگاه های فصلی زیر چادر در شان ایران نیست

عصر نمایشگاه- رئیس اتاق اصناف ایران با بیان این که به غیر از ۲ نرم افزار آژانس مسافربری به تمام مجوزها پاسخ داده شده و مجوز‌های خود را دریافت کرده اند گفت: ۲۰۰ نرم افزار فضای مجازی که درخواست مجوز کرده بودند در سال ۹۵ مجز را دریافت کردند و پرونده نرم افزاری تپسی همچنان برای دریافت مجوز ناقص بوده از سوی دیگر اسنپ با برطرف کردن مشکلات نرم افزاری این مجوز را به زودی دریافت خواهد کرد.

برگزاری نمایشگاه های فصلی زیر چادر در شان ایران نیست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از میزان، علی فاضلی در نشست خبری امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با وحدت رویه اتاق اصناف در 2سال اخیر اظهار کرد: وحدت رویه در اتاق اصناف ایران در 2سال گذشته بی نظیر بوده و برخلاف اظهارات برخی افراد نقطه اختلافی بین هیات رئیسه وجود نداشته و برای اولین بار مسئولیت‌ها بین هیات رئیسه تقسیم شده است.

    وی افزود: نگاه اتاق اصناف همواره بر تعامل بوده و بیشتر انتقادها در چند ماه اخیر به این امر بوده که اتاق اصناف به دولت وابسته شده اما تمام تلاش هیات رئیسه اتاق بر این بوده که هیچ گونه سیاسی بازی در تفکر افراد و تصمیمات آنها بوجود نیاید.

    رئیس اتاق اصناف ایران گفت: نگاه اتاق اصناف همواره بر تعامل بوده و بیشتر انتقادها در چند ماه اخیر به این امر بوده که اتاق اصناف به دولت وابسته شده اما تمام تلاش هیات رئیسه اتاق بر این امر بوده که هیچ گونه سیاسی بازی به افراد بوجود نیاید.

    وی خاطر نشان کرد: تعامل با دولت دستاوردهای خوبی داشته و معاون اول رئیس جمهور هم در بحث اصناف همراهی خوبی با اتاق اصناف داشته که این امر را مدیون تعامل و شرکت در نشست‌های مختلف هم اندیشی بوده‌ایم.

    فاضلی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های بهاره، گفت: علت مخالفت اتاق اصناف برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره این است که برپایی نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه فصلی در زیر چادرها شان کشور ایران را حفظ نکرده اما اتاق اصناف ایران مکلف بوده که دستوراتی که ابلاغ می‌شود را اجرایی کند.

    رئیس اتاق اصناف ایران، ادامه داد: در کلان شهر تهران 285 هزار بنگاه صنفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای وجود دارد و مشکلی در بحث عرضه محصولات مورد نیاز جامعه وجود ندارد که با برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه بهاره بر طرف گردد همچنین در سال آینده اگر نمایشگاهی برگزار شود باید به صورت نمایشگاه‌های تخصصی باشد.

    وی با بیان این که تعاملات سازنده‌ای با دستگاه قضا انجام گرفته است، اظهار کرد:طبق آمار حدود 20درصد از پرونده‌های قضایی مربوط به اصناف کشور بوده لذا با تعاملات خوبی که دستگاه قضایی کشور و اصناف کشور داشته، حاصل این همکاری‌ها بحث ایجاد نهاد داوری بوده که در مراحل پایانی به سر می‌برد.

    فاضلی با بیان اینکه دولت در بحث برون سپاری عملکرد مناسبی نداشته است، گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط رئیس جمهور و معاون اول ایشان دولت در بحث برون سپاری بسیار ضعیف عمل ‌کرده در حالی که یکی از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی سپردن کارها به دست مردم بوده است.

    وی خاطر نشان کرد: در تدوین برنامه ششم توسعه از دولت و مجلس گله‌مندیم زیرا نهادهای مردم محور در این قانون نادیده گرفته شده است.

    رئیس اتاق اصناف ایران، در ارتباط با وضعیت دو نرم افزار آژانس مجازی اظهار کرد: این دو نرم افزار همچنان بدون مجوز بوده اما پرونده‌های آن‌ها در حال بررسی است.

    فاضلی افزود:200 نرم افزار مجازی که درخواست مجوز کرده بودند در سال 95 مجز را دریافت کردند و پرونده نرم افزاری تپسی همچنان برای دریافت مجوز ناقص بوده از سوی دیگر اسنپ با برطرف کردن مشکلات نرم افزاری این مجوز را به زودی دریافت خواهد کرد.

    وی گفت: کسب‌وکارهای مدرن باید در جامعه ایجاد شود و اتاق اصناف هم بر این اعتقاد است که تمامی صنف‌ها باید خود را به سمت مدرنیته کردن سوق دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت