استقبال کم نظیر از کالاهای ایرانی در نمایشگاه بهاره زاهدان

عصر نمایشگاه- کالاهای ایرانی عرضه شده در نمایشگاه بهاره زاهدان امسال با استقبال کم نظیر افزون بر ۵۰۰ هزار نفر از مردم این شهرستان روبه رو شده است.

استقبال کم نظیر از کالاهای ایرانی در نمایشگاه بهاره زاهدان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مسئولان و فعالان بخش تولید و عرضه کالا در آستانه سال نو برای تامین نیازها و رفاه مردم و ساماندهی بازار طرح ها و برنامه های مختلفی از جمله نمایشگاه بهاره، طرح نظارت و بازرسی و غیره را به اجرا در آورده اند.
    امسال نیز نمایشگاه بهاره زاهدان با هدف حمایت از تولید کنندگان داخلی و مصرف کنندگان از 13 تا 21 اسفند برگزار که به دلیل عرضه تولیدات داخلی بدون واسطه و با کیفیت مطلوب از استقبال کم نظیری از سوی شهروندان روبه رو شد.
    به گفته کارشناسان حوزه اقتصادی بازار شب عید هم فرصت مناسب برای اصناف و تولید کنندگان داخلی است تا با عرضه بدن واسطه، کالاهای تولیدی خود را به دست خریداران برسانند و هم فرصت خوب برای بسیاری از خانواده هاست تا مایحتاج عید خود را یک جا و با صرف هزینه و وقت کمتر تهیه کنند.
    یکی از شهروندان زاهدانی گفت: نمایشگاه بهاره در این شهر امسال به دلیل عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب از استقبال بسیار خوب برخوردار بود.
    زهرا پودینه افزود: بسیار خوشحالم به عنوان یک شهروند که مردم ما در این نمایشگاه از کالاهای مرغوب ایرانی استقبال بسیار خوبی کردند و این خود کمک قابل توجه ای به رشد و توسعه تولید و اشتغال جوانان می کند.
    یکی دیگر از شهروندان زاهدانی نیز با اشاره به کیفیت کالاهای داخلی گفت: مردم زاهدان با استقبال خوب از نمایشگاه بهاره به تولید کنندگان داخلی نشان دادند که افزایش کیفیت محصولات داخلی می تواند عامل مهمی برای جلوگیری از گرایش مردم به سمت کالاهای خارجی شود.
    عبدالحمید گرگیج افزود: نمایشگاههای بهاره بیان کننده این مطلب است که یکی از راهکارهای حفظ منافع ملی، تولید و استفاده از کالای ملی و داخلی است.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا(بهاره) زاهدان در قالب 386 غرفه با تلاش اتاق اصناف مرکز استان از 13 تا 21 اسفند برگزار شد.
    نادر میرشکار اظهار داشت: در این نمایشگاه کالاهای تاثیرگذار در سبد خرید خانوارها از جمله کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار، مواد شوینده و بهداشتی عرضه شده است.
    وی افزود: کالاهای اساسی از جمله برنج، شکر، مرغ و روغن نیز به صورت گسترده در این نمایشگاه برای خرید شهروندان زاهدانی ارائه شده است.
    وی گفت: کالاها در این نمایشگاه با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه شده اند و برخی از کالاهای اساسی با هماهنگی های صورت گرفته به قیمت عمده و مرغ طرح تنظیم بازار نیز با قیمت کیلویی 58 هزار ریال در اختیار شهروندان قرار گرفت.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با حضور کارشناسان اتحادیه ها، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و کارشناسان استاندارد و بهداشت استان، نظارت بر قیمت گذاری، کیفیت و بهداشت کالاهای در حال عرضه در نمایشگاه بخوبی انجام شده است.
    میرشکار تاکید کرد: مردم استان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند مراتب را سریعا به بازرسان مستقر در نمایشگاه اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن با خاطی برخورد قانونی صورت گیرد.
    وی گفت: با هدف حمایت از تولیدات داخلی، کالاهای عرضه شده در نمایشگاه محصول وطنی بود و غرفه داران اجازه عرضه کالاهای خارجی در سطح نمایشگاه را نداشتند و بر همین اساس ستاد نظارت بر کالای قاچاق نیز به صورت کامل در نمایشگاه مستقر شده و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد و کالای خارجی نیز از سطح نمایشگاه جمع آوری می شد.
    وی افزود: این نمایشگاه در 2 سرسرای مجزا با مساحت 10 هزار متر مربع و 386 غرفه با هدف تسهیل در رفت و آمد، کاهش ترافیک و رفاه بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاههای استان واقع در خیابان دانشگاه زاهدان برپا شد.
    به گفته عباس نورا مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نظیر این نمایشگاه در شهرستانهای سراوان، زابل، چابهار و ایرانشهر برپا شده و مورد استقبال عامه مردم قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت